با هنرنمایی مهرداد مهدی و آسو کهزادی

«درنادئون»؛ آلبومی با دونوازی آکاردئون و ویولن

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 30 شهریور 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ علیرضا کرمی اصل: آلبوم دونوازی «درنادئون» با نوازندگی آکاردئون و ویولن مهرداد مهدی و آسو کهزادی منتشر شد.

«عروس»، «نوآن»، «مرغ آتش»، «آشیان سوخته»، «بی آشیانه»، «والس تنهایی»، «پریزاد»، «بادبادک»، «نوجان»، «رقص بادبادک»، «خاتون»، «بازار»، «درنای گنبد نار»، «درناز»، «حنا»، «هزار درنا»، «مرغ مهاجر»، «سرزمین بازگشت»، «جز والس تهران» و «والس تهران» نام قطعات این آلبوم هستند که با مدیریت هنری علی صمدپور، مدیر اجرایی فاطمه فرهادی با همکاری خانه هنر خرد به مدیریت مرسده صادقی، توسط حامی حقیقی ضبط، میکس و مسترینگ شده است.

همچنین در مراسم  رونمایی این آلبوم که چهارشنبه 29 شهریور 96 از ساعت 18 در گالری ایرانشهر، واقع در خیابان کریم خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، خیابان سپند، پلاک 69/1 برگزار شد، این دو نوازنده به اجرای زنده پرداختند که مورد استقبال طرفدارانشان قرار گرفت.

در بیوگرافی این دو هنرمند آمده است: «مهرداد مهدی» پیانیست، نوازنده آکاردئون، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده‌ آثار پیاتزولا در ایران است. او سطح پیشرفته‌ نوازندگی آکاردئون را در ارمنستان نزد گئورک گاسپاریان فراگرفته است. ساخت موسیقی برای چندین تئاتر و چند برنامه‌ تلویزیونی از دیگر تجربیات اوست. مهرداد مهدی با تجربه‌ هزاران ساعت اجرا در فضای شهر، یکی از پیشگامان موسیقی شهری و اجرای خیابانی در تهران است و «آسو کهزادی»، آهنگساز و نوازنده‌ ویولن، لیسانس موسیقی از دانشگاه سوره‌ تهران، فوق لیسانس آهنگسازی از دانشگاه هنر و فوق لیسانس موسیقی الکترونیک از کنسرواتوار سلطنتی لاهه هلند است. قطعات او در ایران، هلند، اسپانیا و آلمان اجرا شده و در زمینه‌ آهنگسازی برای تئاتر، فیلم، انیمیشن و نمایشگاه ‌های عکس و نقاشی تجربیات متعددی داشته است.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005