انتشار نماهنگ «برادر» با صدای پرویز پرستویی به مناسبت هفته دفاع مقدس

« بازگشت به لیست | دوشنبه 3 مهر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ میثم سعیدی: نماهنگ «برادر» با صدای پرویز پرستویی به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط مرکز آوای انقلاب اسلامی «مأوا» وابسته به سازمان هنری ـ رسانه ای اوج منتشر شد.

ترانه این اثر را یغما گلرویی سروده و اشکان دباغ نیز آن را آهنگسازی و تنظیم کرده است. همچنین کارگردانی این نماهنگ بر عهده سید مهران علوی بوده است.

پرویز پرستویی که علاوه بر سینما، در موسیقی نیز فعالیت جدی دارد و اجراهای وی همواره با استقبال مواجه شده است، برای اولین بار با اجرا در آلبوم «دوستت دارم» ناصر عبداللهی در سال 79 طرفداران صدای خود را به صورت خاص در دکلمه پیدا کرد. وی در سال 86 آلبوم «بابایی» را در کنار بیژن مفید منتشر کرد و آلبوم های «من یک بازیگرم» و «من پرویز پرستویی» به طور خاص باعث درخشیدن نام وی در این عرصه شدند.

«من تهرونمو می خوام»، «بی بی جان»، «نیستش»، «عشق است» و «سلام خداحافظ» از جمله دیگر آثار وی در عرصه موسیقی (خوانندگی و دکلمه) محسوب می شوند.

همچنین این بازیگر پرآوازه اول مهر ماه، به مناسبت روز تولد استاد محمدرضا شجریان با انتشار عکسی از خود و ایشان در صفحه اجتماعی اش نوشت: «استاد شجریان عزیز، خسرو آواز ایران، سکان دار موسیقی سنتی ایران، حامی مردم ایران زمین در روزهای سخت ملت ایران و . . . جامعه فرهنگ و هنر به وجود چون شما افتخار می کند. تولدتان مبارک. امیدوارم همیشه تندرست و سلامت باشید و برقرار»

لازم به ذکر است، آخرین اخبار سینمایی از پیوستن پرویز پرستویی به اولین کمدی تینا پاکروان به نام «لس آنجلس ـ تهران» خبر می دهند که او در این فیلم با مهناز افشار، ماهایا پطروسیان، گوهر خیراندیش و شیرین یزدان بخش همبازی خواهد بود.  

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005