«سعید شهشهانی» و اجرای سه تک قطعه در شبکه جهانی جام جم

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 6 مهر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ ساجده خارج: سعید شهشهانی با حضور در برنامه «خانه مهر در سوگ» که از شبکه جهانی جام جم پخش می شود، سه تک قطعه از آثارش را اجرا کرد.

این برنامه که چهارشنبه 5 مهر از ساعت 18:30 به مدت یک ساعت به تهیه کنندگی هومن ستوده با اجرای دکتر محمد نظری به روی آنتن رفت، میزبان سعید شهشهانی به منظور اجرای سه قطعه به نام های «ایران من»، «باران عشق» و «نقطه صفر مرزی» با موضوعات دفاع مقدس و ماه محرم بود.

«ایران من» که به تازگی با شعر و ملودی خواننده اثر و موسیقی خشایار لزومی تولید شده، دارای فضایی تلفیقی ست و دو تک قطعه قبلی نیز بارها از رسانه ملی و در خلال برنامه های مختلف شنیده شده اند که به دلیل تقارن ماه محرم با هفته دفاع مقدس، این سه قطعه در برنامه «خانه مهر در سوگ» بار دیگر خوانده شدند.

سعید شهشهانی، متولد 1365 تحصیلکرده رشته مهندسی معدن و دارای مدرک کارشناسی ارشد ژئوفیزیک است. وی با دارا بودن چند مدرک مدیریتی بین المللی، در حال حاضر یکی از تهیه کنندگان سازمان صدا و سیماست و همچنین به عنوان مدیر فرهنگی ـ هنری با موسسه ستاره همکاری دارد.

ایشان که مسئول فرهنگی بنیاد حمایت از جانبازان و ایثارگران کل کشور است، از ده سال گذشته فعالیت در عرصه موسیقی را جدی می گیرد و اولین آلبوم خود را در سال 86 منتشر می کند.

همچنین وی که در حال حاضر مدیر برنامه های مجتبی کبیری ست، در زمینه کنسرت گذاری در ژانرهای مختلف موسیقی و برگزاری جشن های شادی با محوریت کودکان عملکرد گسترده ای دارد. 

«قهرمان ایران» (با موضوع جام جهانی فوتبال)، «امضاء»، «دیوونگی» و . . . از دیگر آثاری هستند که تا امروز با صدای وی منتشر شده اند.

ارسال نظر
شیما : .
1 3
عالیه من یکی تز طرفدار های ایشونم
هانیه : طرفدار
1 3
فوق العاده است
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی  001بنر داخلی 002بنر داخلی 003بنر داخلی 004بنر داخلی 005