انتشار دو تک قطعه با صدای «فاتح نورایی» به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

« بازگشت به لیست | یکشنبه 2 مهر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ پرنیان نوایی: فاتح نورایی به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم دو تک قطعه مناسبتی به نام های «سلام آقا حسینم» و «اشکای لیلا» را منتشر کرد.

در قطعه اول، فاتح نورایی در کنار خوانندگی، ساخت موسیقی آن را بر روی ترانه ای از محمد بیرانوند بر عهده داشته است. سجاد باقری این قطعه را میکس و مسترینگ کرده و محسن افراسیابی به عنوان نوازنده دمام و لعیا تهرانی (همخوان) با خواننده تک قطعه «سلام آقا حسینم» همکاری داشته است.

در قطعه «اشکای لیلا» نیز سرودن ترانه بر عهده لیلا مهاجرانی بوده و فرهاد فرهادی نیز آن را تنظیم، میکس و مسترینگ کرده است.

گفتنی ست این دو قطعه به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی ـ هنری آوای موج ساخته شده است.    

لازم به اشاره است، فاتح نورایی متولد هشتم مرداد 1366 در تهران است که موسیقی را به صورت حرفه ای از سال 83 ضمن همکاری با گروه «ستاره» آغاز می کند. «دست های خالی» نام اولین آلبوم رسمی او بود که پیام طونی، ایمان حجت، امیر مقیمی، بهنام حکیم، انوشیروان تقوی، آرش پاکزاد، فیروز ویسانلو، حمید احدی، مجید الماسی، امید آریانیک، صدیقه حسینی، نیلوفر حسینی خواه، سینا قدسیان و . . . در مراحل مختلف تولید 12 قطعه این آلبوم با نورایی همکاری داشته اند.

همچنین آلبوم «زیبای خاص» فاتح نورایی که اواخر زمستان سال 93 منتشر شد، شامل 8 قطعه به نام های «خدایا»، «یه روز می رسه»، «خوشبختی»، «آغوش خالی»، «زیبای خاص»، «نجاتم بده»، «بارون» و «آواره» می شد که بجز قطعاتی که با ترانه سرایی و موسیقی خود او در این اثر گنجانده شده بود، مونا مومنی، بهزاد لک و بهناز دشتی در زمینه ترانه سرایی و حمید احدی و فرهاد فرهادی در امر تنظیم  با او همکاری داشته اند.

«دل من رفت»، «دیگه تمومه»، «ترس»، «ماه عسل»، «دیوونه ای» و . . . نام برخی از تک قطعه هایی هستند که تا امروز با صدای فاتح نورایی منتشر شده اند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :