«خدا» با صدای حمید هیراد؛ اثری با آرزوی فراموش نشدن عشق

« بازگشت به لیست | دوشنبه 3 مهر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ باربد شهسواری پور: تک قطعه «خدا» با صدا، ترانه و ملودی حمید هیراد با اهتمام موسسه فرهنگی ـ هنری آوازی نو منتشر شد.

تنظیم، میکس و مسترینگ این اثر را امیرمیلاد نیکزاد بر عهده داشته که پیش از این نیز در ساخت موسیقی سه قطعه «رسوایی»، «فراموش کن» و «مستم کن» با حمید هیراد همکار بوده است. 

وی ضمن اطلاع رسانی انتشار قطعه «خدا» در ماه محرم در صفحه اجتماعی خود (به اختصار) نوشت: «امیدوارم در این شب ها خدا را فراموش نکنیم. برای قلب هم دعا کنیم. برای انسانیت دعا کنیم. برای فراموش نشدن عشق و وجود پاک خودش دعا کنیم و در این شب ها خیلی ها را از یاد نبریم».

گفتنی ست، حمید هیراد که یکی از آینده سازان نسل تازه موسیقی نام گرفته و توانسته با ارائه آثاری پاپ ـ تلفیقی مخاطبین زیادی را به سمت خود جلب کند، به عنوان خواننده مهمان در کنسرت «پازل» حضور پیدا کرد و همراه با علی رهبری، سه قطعه را اجرا نمود. این اجرا ششم مرداد سالن جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به تهیه کنندگی حسن اردستانی برگزار شد.

همچنین وی که در حال تولید نخستین آلبوم خود با همکاری تعدادی از بهترین های عرصه موسیقی است، کدهای پیشواز همراه اول دو قطعه «فراموش کن» (91550 ـ 91551 - 91552) و «مستم کن» (91553 ـ 91554 - 91555) را به طرفداران خود ارائه داده است.

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005