انتشار «نگاه آخر» با صدای حجت اشرف زاده در رثای شهید حججی

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 5 مهر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ کوثر افشاری: تک قطعه «نگاه آخر» به خوانندگی حجت اشرف زاده در بسیج سازمان صدا و سیما تولید و به روح بزرگوار شهید محسن حججی تقدیم شد.

ترانه این اثر را قاسم صرافان سروده و بهنام کریمی نیز آن را آهنگسازی و تنظیم، میکس و مسترینگ کرده است.

گفتنی ست، پیش از این تک قطعه «شال» با ترانه ای از مرتضی نجفی و تنظیم کنندگی علی دینه با صدا و ملودی حجت اشرف زاده به طرفداران این خواننده ارائه شده بود که صدرالدین حسین خانی مدیر موسسه فرهنگی ـ هنری ایران گام تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است.

همچنین وی آلبوم «وقت عاشقی» شامل 12 قطعه را به آهنگسازی علیرضا افکاری، امیرمیلاد نیکزاد، علی دینه، حمید اکبرزاده، بابک مافی و سعید زمانی با همکاری ایران گام در نوبت انتشار دارد که پس از ماه صفر عرضه خواهد شد. اشعار این آلبوم نیز از بین سروده های استاد محمدعلی بهمنی، احمد امیرخلیلی، امیر ارجینی، اسحاق انور، امید صباغ نو، عباس محمدی، علی صفری و نیما تقوی انتخاب شده است.

حجت اشرف زاده متولد سال 1358 در نیشابور است. تحصیلات وی کارشناس نرم افزار بوده و از کودکی با لحن ها و آواهای موسیقی ایرانی در خانواده و کنار پدر آشنا شد. دوره ردیف آوازی را نزد استاد شاکری در نیشابور آغاز کرد و صداسازی را نزد حمیدرضا نوربخش گذراند. در سال 1382 از راهنمایی های استاد شجریان بهره مند گردید و فنون آوازی و ردیف تحلیلی آواز ایران را به سال 1385 نزد استاد لطفی آموخت. در سال های 1385 و 1386 فنون تصنیف خوانی و هم آوایی را نزد استاد محسن نفر و استاد فقید پرویز مشکاتیان آموزش دید.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005