«هم نام»؛ وعده هر ساله امیرعباس گلاب با حضرت ابوالفضل (ع)

« بازگشت به لیست | دوشنبه 3 مهر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 3 )

اختصاصی سل.نیوز/ فواد راسخ نیا: تک قطعه «هم نام» با صدا و ملودی امیرعباس گلاب به مناسبت ماه محرم با اهتمام موسسه فرهنگی ـ هنری اکسیر نوین منتشر شد.

سعید پاشازاده ترانه این قطعه را سروده و یاسین ترکی نیز آن را تنظیم، میکس و مسترینگ کرده است. همچنین کیان دارات و مهیار ضمیری به ترتیب به عنوان نوازنده سه تار و مدیر تولید با این گروه همکاری داشته اند.

امیرعباس گلاب، ضمن انتشار این اثر در صفحات اجتماعی خود نوشت: «طبق رسم و نذر هرساله ام يه كار در وصف حضرت اباالفضل العباس براي ايام عزاداري آماده كرده ام كه از بچگي ارادت خاصي به ايشان دارم و از خدا ميخواهم به حق همين روزها شاهد آزادي دوست عزيزم حميد صفت باشم كه با هم دو سال پيش اين نذر و رسم را شروع كرديم»

لازم به یادآوری است، اولین کنسرت خواننده تیتراژ سریال پرطرفدار «ستایش» نهم و دهم مرداد ماه با دو اجرای تمدید شده به رهبری ارکستر مهیار رضوان و به تهیه کنندگی شرکت اکسیر نوین با مدیریت محمدرضا خانزاده در نمایشگاه بین المللی اجرا شد.

امیرعباس گلاب متولد 24 آبان 1356 در تهران، با موسیقی و آواز سنتی از سن 7 سالگی به واسطه پدرش آشنا می شود و در نوجوانی نواختن گیتار را می آموزد. وی برای مدت کوتاهی نزد استاد شادروان محمد نوری آواز را فرا می گیرد و با ارائه قطعه «فقط برو» در سال 86 به دنیای حرفه ای موسیقی وارد می شود. 

«بانو جان»، «ارباب»، «عشق تو»، «از تو ممنونم» و . . . از جمله قطعاتی هستند که تا به امروز با صدای امیرعباس گلاب منتشر شده اند. 

ارسال نظر
رزا برازنده : امیرگلاب
0 0
عباس گلاب،خواننده ی جوان اما باتجربه و خوش صدا واقعا از شنیدن کارهاشون لذت می برم👌👌👌بر خلاف بسیاری از خواننده ها که ترانه ی کار واسشون انگار اصلا مهم نیست ایشون ترانه هاشون رو با دقت و وسواس بالایی انتخاب می کنند
Fatemeh.z : ...
0 0
واقعا نوع و سبک آهنگ های آقای گلاب بسیار متفاوت و دوست داشتنی هست و دارای متن های کاملا درست و حساب شده می باشد.
رها : .
0 0
امیر عباس گلاب ترانه هایش واقعا حر ف های خاصی میزند.سبک خاصی را دنبال کرده که بسیار در ان موفق است.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005