کارن همایونفر و آغاز ساخت موسیقی «به وقت شام» ابراهیم حاتمی کیا

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 5 مهر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ سیامک اردستانی: کارن همایونفر ساخت موسیقی فیلم سینمایی «به وقت شام» به عنوان تازه ترین اثر ابراهیم حاتمی کیا را برعهده گرفت.

این دو هنرمند که پیش از در سریال «حلقه سبز» و فیلم های «گزارش یک جشن» و «بادیگارد» با یکدیگر همکاری داشته اند، در چهارمین پروژه مشترک خود از زاویه دید تصویر و موسیقی به موضوع حملات تروریستی نگاه هنری خواهند داشت.

در این فیلم که به تهیه کنندگی محمد خزاعی در سازمان هنری ـ رسانه ای اوج ساخته خواهد شد، هادی حجازی فر و بابک حمیدیان به عنوان تنها بازیگران ایرانی آن در کنار جمعی از بازیگران مطرح سوری و لبنانی ایفای نقش خواهند کرد.

گفتنی ست، ساخت موسیقی این فیلم در حالی آغاز شده که کارن همایونفر به تازگی ساخت موسیقی سریال «عقیق» که قرار است به زودی از رسانه ملی پخش شود را به پایان رسانده است.

این آهنگساز برجسته موسیقی متن، فراگیری موسیقی را از 6 سالگی با آموزش ساز پیانو و تئوری موسیقی آغاز می کند و پس از اتمام تحصیلات خود در دبیرستان برای ادامه تحصیل در این رشته، به انگلستان و سپس ترکیه سفر می کند. او در مدرسه موسیقی بیلکنت انگلیس و کنسرواتوآر موسیقی «هاجد تپه» آنکارا تحصیلات تکمیلی خود را به پایان برده و همچنین در محضر اساتید نامدار موسیقی کلاسیک ترکیه همچون حیکمَت شیمشَک، کمال اَروغلو و انور توفان کسب علم و هنر کرده است.

او ساخت موسیقی فیلم را از سال 74 به طور رسمی آغاز می کند و بارها در این عرصه موفق به کسب جایزه در جشنواره های مختلف شده است. همایونفر در زمینه ساخت قطعات موسیقی و تولید آلبوم نیز فعالیت دارد که از آن جمله می توان به آلبوم «خاطرات مبهم» رضا یزدانی و «دوستت درم» با شعر و دکلمه احمدرضا احمدی و . . . اشاره کرد.

 

عکس: امیررضا رعیتی

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005