«سراسر شب»؛ نخستین تجربه بازیگری سینا حجازی کلید می خورد

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 4 مهر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ سامان قهرمان زاده: سینا حجازی خواننده صاحب سبک موسیقی، برای ایفای نخستین نقش سینمایی خود به پروژه فیلم «سراسر شب» به کارگردانی فرزاد موتمن پیوست.

وی که فرزند صدرالدین حجازی، استاد پیشکسوت بازیگری ست، در این پروژه با امیر جعفری و الناز شاکردوست همبازی خواهد شد.

این فیلم که به کارگردانی جواد نوروزبیگی ساخته خواهد شد، یک درام معاصر عاشقانه است که در تهران ضبط می شود.

همچنین سینا حجازی پیش از این، در تاریخ پنجم مرداد تک قطعه «مریض» را با ترانه ای از زهرا زواری منتشر کرده بود که مورد توجه طرفدارانش قرار گرفت.

«رویا» به عنوان تنها آلبوم سینا حجازی که در اردیبهشت سال 94 منتشر شد، شامل 10 قطعه به نام های «تیک تیک تیک»، «بادبادک»، «بارون»، «خودتی»، «قهرمان»، «ماما»، «هارمونی»، «رفیق»، «آی دل» و «رویا» است که خواننده اثر، شخصا ترانه سرایی و تنظیم کنندگی آن ها را انجام داده است.

 همچنین دو قطعه را بهنام ابطحی و امیر عظیمی ساخته اند. کیان ایرجر (گیتار آگوستیک و گیتار الکتریک)، بابک صفرنژاد (ساز دهنی)، دارا دارایی (گیتار باس)، حسن فراهانی (ترومپت)، حسین شریفی (ترومبون)، هومن نامداری (کلارینت)، بهنام ابطحی (درامز) و همایون نصیری (پرکاشن) از جمله نوازندگانی هستند که در این آلبوم هنرنمایی کرده اند.  

 

ارسال نظر
رزا برازنده : فیلم
0 0
هر چند با اینکه با ورود افراد متفرقه به سینما مخالفم اما به نظر فیلم خوبی میاد و کارگردان و بازیگرانش این نظر و تایید می کنن
Fatemeh.z : ...
0 0
سینا حجازی جز هنرمند هایی است که نه تنها با صدایش بلکه با چهره اش انرژی خاصی را به مخاطبانش القا می کند.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005