به احترام کشته های حادثه لاس وگاس

«جیسون آلدین» سه روز از تور کنسرت های خود را لغو کرد

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 12 مهر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: «جیسون آلدین» خواننده ای که در حمله مرگبار فستیوال موسیقی مرگبار لاس وگاس روی صحنه بود، سه روز از تور کنسرت های خود را به منظور احترام به قربانیان لغو کرد.

این حادثه که یکشنبه 9 مهر رخ داد و از سال 1991 میلادی تا کنون، مرگبارترین حادثه کشتار جمعی در آمریکا محسوب می شود، دارای آماری بیش از 50 کشته و 500 زخمی است که حال حدود 150 نفر آن ها نیز وخیم گزارش شده است.

در خلال اجرای فستیوال موسیقی، مهاجمی 64 ساله به نام «استیون پداک» که در بین اطرافیانش به «گرگ تنها» شهرت داشته و سابقه کودک آزاری و سوء استفاده جنسی را در پرونده خود دارد، در طی 9 دقیقه با قرار داشتن در یکی از طبقه های هتل مقابل محل برگزاری کنسرت و اشراف به محل، مردم را به رگبار بست و سپس خودکشی کرد!

پلیس ضمن بازرسی خانه وی که در 120 کیلومتری لاس وگاس واقع شده بود، بیش از 18 قبضه سلاح و مقادیر قابل توجهی مواد منفجره و چندین هزار فشنگ پیدا کرد. همچنین در محل اقامت وی در هتل «ماندالای بی» که جنایت از طبقه 32 آن اتفاق افتاده، 16 قبضه اسلحه به همراه تعداد زیادی فشنگ کشف شد که طبق گفته کارشناس امکان یک ساعت تیراندازی را به او می داد!

«جیسون آلدین» خواننده ای که در زمان این اقدام غیرانسانی در حال اجرای قطعاتش بود، با لغو سه روز از تور خود که قرار بود از 6 تا 8 اکتبر به ترتیب در لس آنجلس، سان دیگو و آناهیم برگزار شود، اظهار داشت: «این کار را به احترام قربانیان و خانواده های آن ها انجام می دهم چرا که بدون هواداران اعتباری نداریم. همه هدف ما از برگزاری این کنسرت ها، بخشیدن شادی به مخاطبین بود اما در حال حاضر شرایط عاطفی دشوارس پیش آمده است. قلب من برای قربانیان و خانواده هایشان به درد آمده و با هیچ کلمه ای نمی توانم اندوه از دست دادن را توصیف کرد و فقط می خواهم طرفدارانم بدانند که در قلب و دعاهای من حضور دارند و از این اتفاق غمگینم».  

گفتنی ست، «جیسون آلدین ویلیامز» خواننده مشهور سبک کانتری، در 28 فوریه 1977 در ماکون جورجیا به دنیا آمده است. او که هفت آلبوم در کارنامه هنری اش دارد، کار حرفه ای خود را از سال 2005 آغاز می کند.

همچنین وی تور کنسرت های خود را در سال جاری، از 12 اکتبر در تالس ادامه خواهد داد.  

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005