«نوار زرد» و اجرای نخستین تیتراژ با صدای «پرواز همای» در رسانه ملی

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 12 مهر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ سپیده مسعودی: پرواز همای تیتراژ پایانی سریال «نوار زرد» را با ترانه و موسیقی خود، اجرا کرد.

این سریال که پویا آذربایجانی و محمدرضا شفیعی به ترتیب وظیفه کارگردانی و تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند، در ژانر پلیسی ـ جنایی ساخته شده و این روزها مراحل تدوین خود را پشت سر می گذارد و قرار است در قالب 20 قسمت از شنبه 15 مهر ماه به مناسبت هفته ناجا از شبکه دوم سیما پخش شود.

این در حالی ست که پرواز همای برای اولین بار تیتراژ یک سریال را اجرا خواهد کرد.

وی که پیش از این، اپرای «عشق و عقل و آدمی» به خوانندگی و آهنگسازی خود، با همراهی گروه «مستان» و کارگردانی امیر دژاکام را در اواسط شهریور ماه در فضای باز کاخ نیاوران در میان استقبال قابل توجه علاقمندان به روی صحنه برده بود، در حاشیه این اجرا از نخستین فیلم بلند سینمایی مریم دوستی با نام «دریاچه ماهی» که در بخش چشم انداز سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده بود، حمایت کرد.  

گفتنی ست، این خواننده در روزهای 4 و 5 مرداد نیز کنسرتی را در کاخ نیاوران  کنار گروه «مستان» و ارکستر سمفونیک «پرواز» به رهبر ارکستری «انریکو جرولا» هنرمند مطرح ایتالیایی اجرا کرد که اتفاق خاصی محسوب می شد.  

لازم به اشاره است، «پرواز همای» به عنوان یکی از خوانندگان صاحب سبک، متولد 20 بهمن ماه 1358، دیپلم خود را از هنرستان کمال‌الملک رشت کسب کرد و با علاقه‌ فراوان به شعر، آواز و آهنگ وارد دانشگاه آزاد تهران شد و با ساز تخصصی سه ‌تار و پیانو تحصیلات خود را در دانشگاه به پایان رساند.

او همچنین خواننده‌ گروه ارکسترال به آهنگسازی شهرداد روحانی در آمریکا بوده‌ است و تا به حال، کنسرت های مختلفی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشگاه هنر تهران، دانشگاه فردوسی خراسان، دانشگاه صنعتی شریف تهران، تالار وحدت، جشنواره موسیقی فجر، فضای باز کاخ نیاوران، تور کنسرت‌های آمریکا، کنسرت گیلان، فضای باز حوزه هنری، کنسرت ارکسترال با سرپرستی شهرداد روحانی و تور کنسرت‌هایی از هامبورگ تا هلند و . . . را به روی صحنه برده است.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :