«پاییز جاری»؛ هدیه پاییزی رضا صادقی به طرفدارانش

« بازگشت به لیست | دوشنبه 17 مهر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 4 )

اختصاصی سل.نیوز/ سیامک اردستانی:  تک قطعه «پاییز جاری» با صدا و ملودی رضا صادقی بر اساس ترانه ای از میثم یوسفی منتشر شد.

محمدرضا رهنما و آرش پاکزاد به ترتیب تنظیم کنندگی و میکس و مسترینگ این اثر را بر عهده داشته اند.

وی درباره آن در صفحات اجتماعی خود (به اختصار) نوشت: «اين قطعه با حال عجيبى نوشته شد و با حال عجيبى هم ساخته شد. اينكه يوسفى بى زليخا يا تمام شدن در رويا و تمام شدن در چشم انتظارى  . . . خوشحالم عاشق ها پاييز جارى به دلشان نشست».

همچنین به فاصله تنها چند روز پیش از این، موزیک ویدئو «رنگ بارون» با شعری از حمیدرضا برقعی به عنوان تیتراژ برنامه «حب الحسین» منتشر شد. آهنگسازی و تنظیم کنندگی این قطعه بر عهده حسام الدین ناصری بوده است.  

این برنامه گفتگو محور که با حضور اهالی فرهنگ و هنر در قالب 35 قسمت 25 دقیقه ای از شبکه دو سیما به روی آنتن رفته است، توسط حامد نگارش کارگردانی و اجرا می شود.  

رضا صادقی که روزهای پر کاری اش را پشت سر می گذارد، قطعه «بهونه منطقی» را پیش از ورود به ماه محرم به طرفدارانش هدیه داد که در ساخت آن محسن حق نظری به عنوان ترانه سرا و فرشید ادهمی نوازنده گیتار با وی همکاری داشته اند. آهنگسازی و تنظیم کنندگی این قطعه نیز بر عهده محمد عابدینی و ادریس رضایی فر بوده است.

 

 

ارسال نظر
مهرداد فلاح : عالی
0 0
خیلی عالی بود رضا صادقی عشق
حمید پناهخواه : نظر
0 0
اردلان سرفراز خوب کاری کرد ازشون شکایت کرد چون حالا همه یاد میگیرن که به حقوق پایبند باشن قراره پولو ازشون بگیره و صرف امور خیریه کنه. #اردلان_همیشه_سرفراز
علی اکبر طالبیا ... : عشق
0 0
عشقی سلطان مشکی ها مخلص خالو رضاییم دربست
Fatemeh.z : ...
0 0
رضا صادقی اسطوره همت و تلاش است.چرا که به ما فهماند که معلولیت محدودیت نیست و اینکه اگر بخواهیم #میتوانیم به اهداف خود برسیم.فقط کافیست خودمان را از مشکلاتمان بزرگتر بدانیم.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005