به خوانندگی حمیدرضا نوربخش و آهنگسازی نوید دهقان

از آلبوم «در آتش آوازها» در فرهنگسرای ارسباران رونمایی شد

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 20 مهر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ سامان قهرمان زاده: مراسم رونمایی آلبوم «در آتش آوازها» به خوانندگی حمیدرضا نوربخش با همراهی گروه موسیقی «قمر» در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

مراسم این آلبوم که آهنگسازی آن را نوید دهقان بر عهده داشته، پنجشنبه 20 مهر ماه از ساعت 18 با حضور و سخنرانی اساتید موسیقی اجرا شد. 

«مهر تو»، «ساز و آواز» (دو قطعه)، «در تماشاگه پاییز»، «دریغ» و «نیلوفر مرداب» نام قطعات این آلبوم هستند که اشعارشان از بین سروده های شیدای گیلانی، سیمین بهبهانی و عراقی انتخاب شده اند.

نوید دهقان (کمانچه)، بهزاد رواقی و حمید بهروزی نیا (تار)، علیرضا گرانفر (سنتور)، شاهین صفایی (بم تار)، حسین محمد حسینی (نی)، نسیم اربابی و سارا هستی (کمانچه)، نیلوفر شهبازی و مهزاد خردمند (کمانچه آلتو)، فرهاد صفری (تنبک) و شهریار نظری (دف) نوازندگان حاضر در این آلبوم هستند و بهداد بابایی نیز با تکنوازی سه تار در این اثر هنرنمایی کرده است.

همچنین آلبوم «در آتش آوازها» از طریق موسسه فرهنگی ـ هنری ایران گام به مدیریت صدرالدین حسین خانی به علاقمندان عرضه شده است. 

در بیوگرافی خواننده این آلبوم آمده است: حمیدرضا نوربخش در آبان سال 1344 در شهر قم به دنیا آمد. پدر او با مکاتب آوازی پیشینیان آشنایی کامل داشت و با آخرین بازمانده آنان، استاد تاج اصفهانی دوستی پایدار داشت. حمیدرضا نوربخش، از محضر تاج اصفهانی و احمد عبادی بهره برد. وی تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته حقوق انجام داد. همزمان با تحصیلات دانشگاهی، توفیق شاگردی در محضر استاد بزرگ آواز ایران، محمدرضا شجریان را به دست آورد. وی سمت‌ هایی چون عضویت در هیأت مدیره خانه موسیقی، عضویت در کانون خوانندگان سنتی خانه موسیقی، مدیر عاملی خانه موسیقی، عضویت در شورای راهبردی معاونت هنری وزارت فرهنگ و هنر ارشاد اسلامی و عضویت در شورای عالی خانه هنرمندان را بر عهده داشته ‌است.

 

 

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :