بر اساس آثار منثور مولانا

فروش اینترنتی آلبوم «خار دیوار رزان» به آهنگسازی مانی بیات آغاز شد

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 20 مهر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ شیما مقامی: آلبوم «خار دیوار رزان» به عنوان یازدهمین مجموعه «گنج حکمت» بر اساس آثار منثور مولانا به آهنگسازی مانی بیات به منظور فروش اینترنتی منتشر شد.

این آلبوم که به تهیه کنندگی محمد فرجیان از مجموعه ای 12 جلدی به منظور سهولت دسترسی علاقمندان به صورت خرید آنلاین در سایت بیپ تونز قرار گرفته است، شامل 38 قسمت بوده که توفیق هاشم پورسبحانی وظیفه گزینش و توضیح آن ها را بر عهده داشته و خوانش متن ها نیز توسط بهروز رضوی انجام شده است.

در توضیح این آلبوم آمده است: مجموعه «گنج حکمت» گزیده ای از شاهکارهای نثر کهن پارسی با اجرای صداپیشگان نامدار است و آلبوم «خار دیوار رزان» شامل آثار منثوری است که اگرچه ناشناخته نیستند اما آن طور که باید و شاید شنیده نشده اند. دشواری فراهم آوردن خوانشی صحیح و شایسته از آثار کهن بر کسی پوشیده نیست و اجرای شایسته این شاهکارهای نثر پارسی جز به همت صداپیشگان فرهیخته میسر نمی شد.

لازم به ذکر است، مانی بیات که تا به امروز آهنگسازی شش عنوان از مجموعه «گنج حکمت» را بر عهده داشته، متولد سال 1360 در تهران، آهنگساز، طراح صدا، خواننده، نوازنده سازهای سه تار، فلوت تراورس و پیانو است. وی در آلبوم «مردی که لب نداشت» اثر پیام جهانمانی طراحی صدا را بر عهده داشته است. همچنین ایشان ضمن همکاری با گروه «آدمک» در دو آلبوم «نمک» و «در مزرعه» حضور داشته و به عنوان خواننده، آهنگساز، نوازنده، صدا بردار و میکس در تولید این آثار نقش بسزایی ایفا کرده است.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005