انتشار فراخوان جذب نوازنده برای ارکستر بزرگ «علی لهراسبی»

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 18 مهر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 5 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: «علی لهراسبی» به منظور جذب نوازندگان حرفه ای در ارکسترش به رهبری پدرام آزاد، فراخوانی را در صفحات اجتماعی خود منتشر کرد.

این خواننده با دعوت از نوازندگان سازهای گیتار الکتریک، گیتار باس، گیتار استیل، گیتار نایلون، پیانو، کیبورد، ویولن، ساکسیفون و کلارینت از علاقمندانی که در ارکستر دیگری ساز نمی زنند، دعوت کرد تا ویدیویی از نوازندگی خود ضبط کرده و به همراه مشخصات و شماره تماسشان به دو نشانی Email:Lohrasbiband@Gmail.com  و Telegram.me/Lohrasbiband ارسال کنند.  

وی که وعده اتفاقات مهمی را در آینده ای نزدیک به طرفدارانش داده است، در آخرین اقدام هنری خود و در واپسین روزهای تابستان، تک قطعه «بارون می زنه» را با ترانه ای از محسن حق نظری منتشر کرد که محمد عابدینی و محمد ناهیدی به ترتیب ساخت ملودی و تنظیم کنندگی آن را بر عهده داشته اند. همچنین سعید شایان این قطعه را میکس و مسترینگ کرده است.

خواننده آلبوم موفق «تصمیم» که از ابتدای سال جاری با انتشار آثار متعدد و برگزاری کنسرت، طرفداران خود را راضی نگه داشته است، پس از سال ها فعالیت نخستین موزیک ویدئو رسمی خود را با نام «خوشبختی» با همکاری زیگورات پیکچرز منتشر کرد.  

این قطعه که در واقع تیتراژ سریال «مرز خوشبختی» به کارگردانی حسین سهیلی زاده است، توسط آرش عدل پرور ترانه سرایی و ملودی سازی شده و تنظیم کنندگی آن نیز بر عهده مسعود جهانی بوده است.  

ارسال نظر
المیرا پاشایی : نظر
0 0
خوشبحال هرکس انتخاب میشه نوازندگی تو گروه علی لهراسبیه واقعا شانس میخواد که ما نداریم
سودابه بهشتی : با بهترین آرزوها
0 0
برای علی لهراسبی عزیز و بینظیر بهترین آرزوهارو دارم منتظر کنسرت هستیم
مینو فرحبخش : -
0 0
چرا علی لهراسبی هیچی درباره شکایت اردلان سرفراز نمیگه تنها کسی که سوغاتی رو کامل دوباره خونده علی لهراسبی هست اما هیچی نگفته
رزا برازنده : 👌👌
0 0
واقعا خواننده ی کار درست و حرفه ای هستن و چقدر خوب که این فرصت رو به جوونامون میدن تا بتونن خودشون رو پیدا و استعداداشونو به ظهور برسونن😍چه حرکت خوبی
H : علی لهراسبی
0 0
کاراشون نسبت به اوایل کارشون بهتره. ولی آهنگاشون خیلی زودبعد از انتشار از اوج خودش ازاوج خودش خارج میشه. همه آهنگاشونو خیلی یک مدل میخونن.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005