«فرزاد فرزین»؛ از آغاز تور کنسرت جهانی تا انتشار آلبوم «شانزلیزه»

« بازگشت به لیست | شنبه 29 مهر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ شهنام صادقی: فرزاد فرزین که آلبوم «شانزلیزه» را در حال اتمام برای انتشار دارد، از آغاز تور جهانی کنسرت های خود خبر داد.

وی با همکاری کمپانی ثابت موزیک، ابتدا در دو شهر ونکوور و تورنتو کانادا طی روزهای 24 و 25 نوامبر برابر با سوم و چهارم آذر ماه سال جاری به روی صحنه می رود و سپس  در اروپا، آمریکا و استرالیا ماندگارترین قطعاتش را برای طرفدارانش اجرا خواهد کرد.

وی که پیش از فرا رسیدن ماه محرم و پس از ایفای نقش و خواندن قطعاتی در سریال «عاشقانه» و همچنین انتشار رمیکس قطعه «دیوونه» که حاصل همکاری وی با ماکان بند با تنظیم امیرمیلاد نیکزاد بود، تور کنسرت های خود را با عنوان «عاشقانه» آغاز کرد، با تمدید دهمین سانس کنسرتش در تهران که 24 شهریور در سالن VIP ایرانیان در تهران به روی صحنه رفت، یکی از موفق ترین اجراهای خود را پشت سر گذاشت.

وی در این تور تابستانه، به شهرهای یزد، ساری، تنکابن، ایلام، رامسر، سیرجان، کیش،قزوین، بیرجند، نور، بندرعباس، رشت، اصفهان و کرمان سفر کرد و هوادارانش در تمام کشور باحضور قابل توجهی از او استقبال کردند.

گفتنی ست، وی برای اولین بار در خاورمیانه طی  سانس های کنسرت  «عاشقانه» که در سالن ایرانیان برگزار شد، از پرفورمنس 3D Mapping استفاده کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

ارسال نظر
رزا برازنده : فرزاد فرزین
0 0
واقعا بهترین و حرفه ای ترین کنسرت ها رو ایشون برگزار میکنن،همیشه منتظر یه اتفاق ویژه در کنسرتاشون هستم
Fatemeh.z : ...
0 0
به نظر من ایفای نقش خوانندگان به عنوان بازیگر در سریال ها همچون فرزاد فرزین در سریال عاشقانه می تواند برای مخاطبان آنها جذاب و لذت بخش باشد.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :