به همت انتشارات «نگاه»

«تهران 57»؛ کتاب ترانه های کاوه آفاق منتشر شد

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 2 آبان 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ سیامک اردستانی: کتاب ترانه های کاوه آفاق با نام «تهران 57» توسط انتشارات نگاه در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

این کتاب که با قیمت 15 هزار تومان به نشر رسیده است، شامل 67 ترانه به اضافه مقدمه ترانه سراست که حاصل سروده های کاوه آفاق طی سال ها  فعالیتش در عرصه موسیقی به همراه چند اثر منتشر نشده است.  

همچنین این هنرمند در مقدمه کتابش، به نکاتی اصولی و کاربردی درباره سرودن در سبک شعر راک فارسی به تفصیل اشاره داشته است.    

کاوه آفاق که به زودی آلبوم تازه خود را به نام «شال» منتشر خواهد کرد، در حال برنامه ریزی برای آغاز تور کنسرت های خود پس از انتشار تازه ترین اثرش است.  

وی که در عرصه خوانندگی و آهنگسازی در سبک راک شهرت بیشتری دارد، فارغ التحصیل رشته معماری در مقطع کارشناسی از دانشگاه مشهد است.

از 15 سالگی آموختن موسیقی را با علاقه نشان دادن به سبک های جز و بلوز آغاز می کند و برای مدت کوتاهی موسیقی فولکلور ترکمن را می آموزد.  از 17 سالگی به طور جدی به آهنگسازی و ترانه سرایی و نواختن گیتار مشغول می شود.

سال 82 از طریق علیرضا پور رضایی به گروه «کاویان» دعوت می شود که در نهایت گروه «The Ways» را تشکیل می دهند.

او که آلبوم موفق «با قرص ها می رقصد» را در کارنامه هنری خود دارد، اولین بار به صورت رسمی در جشنواره مقاومت سال 92 در برج میلاد به روی صحنه رفت و موفق به کسب جایزه اول این جشنواره شد.

گفتنی ست، وی تا به امروز با اجرای کنسرت های قابل قبولی در برج آزادی، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و برج میلاد توانسته هواداران خود را راضی نگه دارد.

 

ارسال نظر
رزا برازنده : شال اون شال سرخ تو😍
0 0
چه عالی بی صبرانه منتظر کارهای جدیدشونم،قطعه شال واقعا تکرار نشدنیه,کاش که از گروه خوبشون خارج نمی شدن و سبک راکشون کمرنگ نمی شو👌👌👌
MINA : .
0 0
به نظرم اینکه ترانه سرا و خواننده یک نفر باشه میتونه خیلی اهنگ تاثیر گذار تر و دلنشین تری رو بوجود بیاره مثل کاوه آفاق و اهنگای جذاب رستاک ❤
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005