آلبوم «پلی به خورشید» اثر رامتین کاکاوندی مجوز نشر گرفت

« بازگشت به لیست | یکشنبه 7 آبان 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ شیما مقامی: آلبوم بی کلام «پلی به سوی خورشید» با آهنگسازی و تک نوازی تنبور «رامتین کاکاوندی» مجوز نشر گرفت.

«تک نوازی در طرز»، «خلقت»، «تک نوازی قطار و . . .»، «رستاخیز»، «تک نوازی در مجنونی»، «وصال»، «تک نوازی در سحری»، «سحرخیزان»، «تک نوازی در طرز رستم و . . .» و «فراسوی خورشید» نام قطعات این اثر هستند که به جز نوازندگی تنبور، رامتین کاکوندی نواختن دف و سازهای کوبه ای را در آن بر عهده داشته است.

همچنین وحید نظری کرمانشاهی قطعات این آلبوم که در استودیو پاپ و استودیو چگینی ضبط شده اند را میکس و مسترینگ کرده است.     

رامتین کاکاوندی که پیش از این طی دو ماه اخیر آلبوم های «آمد ندید برفت» (دونوازی سه تار و تنبک) با همراهی علی صمیمی و «یادگار روزگار تار» (دونوازی تار و تنبک) را منتشر کرده بود، متولد 25 مرداد 1369 است که موسیقی را نزد استاد سید خلیل عالی نژاد آغاز می کند و از سال 81 با حضور در جشنواره های مختلف به صورت انفرادی و گروهی مقام های متعددی را کسب کرده است.

کتبی همچون «عالی قلندر»، «شیوه نوین آموختن دف»، «مروارید مست بیداری»، «شاهرخ کاکاوند»، «خوف دره خاموش»، «همزاد همرنگ هراس»، «هفتاد و دو مقام تنبور» و . . . با نگارش و ترجمه وی از جمله آثار مکتوبی ست که رامتین کاکاوندی به علاقمندان عرضه کرده است.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :