«غلامرضا صنعتگر» به بخش مراقب های ویژه بیمارستان منتقل شد

« بازگشت به لیست | دوشنبه 8 آبان 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل نیوز/ باربد شهسواری پور: «غلامرضا صنعتگر» که به علت عارضه کبدی، در بیمارستان بستری است، به بخش مراقب های ویژه منتقل شد.

این خواننده که از 5 سال گذشته به صورت جدی با سرطان درگیر است و بیماری به معده و کلیه وی نیز آسیب وارد کرده، یک دوره شیمی درمانی را پشت سر گذاشته است.

او پیش از این، به آغاز دومین مرحله درمان با دوز بالاتر و طی شش جلسه پس از ماه صفر اشاره کرده بود اما از دهم مهر ماه با تشدید علائم بیماری بار دیگر در بیمارستان بستری شد تا مورد عمل جراحی قرار بگیرد که با فشار خون بالا مواجه گردید.

غلامرضا صنعتگر، خواننده تک قطعه مشهور «میشه ضامنم بشی» که پیش از این، به دلیل بیماری و جراحی و تاثیر آن بر تارهای صوتی و حنجره اش، به مدت 65 روز قدرت تکلم نداشت، با توسل به امام رضا (ع) توانست صحبت کرده و حتی برای اجرای کنسرت در زادگاهش، نوزدهم شهریور ماه در سالن ورزشی کارگران از ساعت 20 به رهبر ارکستری فرید یزدانفر حضور پیدا کرد.    

همچنین وی چندی پیش به عنوان مهمان دعوت شده به برنامه «خندوانه» به مخاطبین قول تهیه تک قطعه ای داد تا عواید فروش آن به افراد بدسرپرست و بی سرپرست برسد که این اثر با ترانه ای از مجید ذاکری، موسیقی مهدی آرامباش و میکس و مسترینگ فرشاد فرزادپور و همراهی سه خواننده جوان ضبط و منتشر شد.

گفتنی ست، غلامرضا صنعتگر متولد دهم آذر 1354 در بندرعباس، دارای دیپلم ادبیات است که بجز خوانندگی در نواختن پیانو، گیتار و سازهای پوستی نیز تبحر دارد.  

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :