کنسرت «حمید حامی» با همراهی ارکستر «آوای جزیره» در جزیره کیش

« بازگشت به لیست | دوشنبه 15 آبان 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ بهار خوشجام: حمید حامی با همراهی ارکستر «آوای جزیره» دوم آذر ماه در سالن مرکز همایش‌ های بین المللی خلیج فارس در جزیره کیش به روی صحنه می رود.

این کنسرت که در واقع اولین اجرای ارکستر «آوای جزیره» با تصویری بدیع از موسیقی ارکسترال محسوب می شود، به سرپرستی و آهنگسازی سهیل زمانیان و با دکلمه خوانی مجید مظفری با اشعاری از سهراب سپهری و نغمه مستشار نظامی، از ساعت 22:30  برگزار می شود.

حمید حامی که دهم آبان در برنامه «مثبت ترانه» که ساعت 20 از شبکه شما پخش شد، حضور پیدا کرد، پیش از این، نماهنگ «دعوت» را به همت خانه فیلم داستانی و کارگردانی ابوذر حیدری، با موضوع توصیف اردوهای جهادی و ترسیم فضا، عشق و اراده جهادگران به امام زمان (عج) با تصویربرداری در روستای سر آقا سید از توابع شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال بختیاری اجرا کرده بود.  

همچنین وی، بیست و چهارم مرداد ماه با حضور در مراسم تجلیل مجید انتظامی که با حضور هنرمندان، سینماگران، مدیران فرهنگی و اهالی رسانه در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، آثاری همچون قطعه «آوای باران» و دو قطعه از سمفونی «ایثار» را اجرا کرد.

لازم به ذکر است، خواننده تک قطعه «اسم من»، سیزدهم مرداد ماه نیز در سالن میلاد نمایشگاه به تهیه کنندگی  شرکت کامیاب بهاران با مدیریت علی حق شناس به روی صحنه رفت.

رضا تاجبخش (سرپرست گروه و نوازنده پیانو)، محمدرضا عقیلی (تنظیم برای ارکستر)، حسن فراهانى، حسين شريفى، عليرضا ميرآقا، بنيامين بيانى، ترانه پوريوسف (سازهای بادی)، تينا جامه گرمى، دانيال جورابچى، سانوا عندليبى، نويد شعبانزاده (ویولن)، بهرنگ معتمدی (ویلنسل)، رضا لمعانی (گیتار)، کیوان فرشیدنیا (گیتار باس)، صالح کیوان (درامز)، سحر ميرهاشمى (پرکاشن) اعضای ارکستر حمید حامی در این اجرای موفق بودند.

 

 

ارسال نظر
رزا برازنده : حامی
0 0
حامی عزیز همیشه خوب بوده و هست👌صدایی از جنس احساس و گروهی حرفه ای
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005