«علیرضا روزگار» تیتراژ برنامه «پنجره ها» را می خواند

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 17 آبان 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ آذین حسنلو: علیرضا روزگار اجرای تیتراژ برنامه «پنجره ها» که از شبکه آموزش پخش خواهد شد را بر عهده گرفت.

بر اساس خبری که در کانال رسمی برنامه «پنجره ها» به نشانی Telgram.me/panjerehatv منتشر شد، علیرضا روزگار که تجربه اجرای تیتراژ برنامه «مهمونی» در شبکه نسیم و سریال «باغ سرهنگ» را داشته، این بار ضمن همکاری با گروه سازنده این برنامه که با اجرای مجید واشقانی و تهیه کنندگی سهیل سلیمانی، جمعه ها از ساعت 10 الی 12 صبح از شبکه آموزش پخش خواهد شد، تیتراژ آن را اجرا خواهد کرد.

علیرضا روزگار چندی پیش، تک قطعه «دریای چشمات» را با ترانه ای از سوشیانت مطلبی منتشر کرد که حسین قربان پور و امیر حیدری به ترتیب ساخت ملودی و تنظیم کنندگی این اثر را بر عهده داشتند. کیان دارات نیز در این قطعه با نوازندگی گیتار هنرنمایی کرده است.  

این خواننده که مدت هاست، مشغول ارائه آثاری در قالب تک قطعه به طرفدارانش است، نخستین آلبوم رسمی خود را در واپسین روزهای سال 94 با عنوان «فنجون بر عکس» با همکاری موسسه فرهنگی ـ هنری نای و نی به انتشار رساند که عبدالجبار کاکایی، محمد اسلامی نژاد، امید نعمت الهی، عباس لطفی، فرزاد محمدی، کاظم علی پور و علی عباسی سرودن ترانه های این اثر را بر عهده داشته اند.

همچنین امیر حیدری، شهاب اکبری، حمید مرادی، انوشیروان تقوی، گروه پازل و افشین آذری در زمینه تنظیم کنندگی قطعات آلبوم «فنجون بر عکس» علیرضا روزگار را یاری داده بودند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005