«بهونه»؛ تازه ترین آلبوم بی کلام امیرحسین علی عسگری منتشر شد

« بازگشت به لیست | جمعه 19 آبان 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ سیامک اردستانی: آلبوم بی کلام «بهونه» با موسیقی امیرحسین علی عسگری در قالب 11 قطعه منتشر شد.

«با من بیا»، «بهونه»، «بهت گفتم»، «بریم زیر بارون»، «بی من نرو عشقم»، «بغض»، «من با تو حالم خوبه»، «پاییز»، «رویامی تو»، «رویای ما» و «تو رو دوست دارم» نام قطعات این آلبوم هستند که امیرحسین علی عسگری بجز آهنگسازی و تنظیم آن، میکس و مسترینگ این قطعات را نیز بر عهده داشته است.

در این آلبوم از سازهای گیتار، پیانو، ویولن و چند ساز دیگر استفاده شده و قطعات تلفیقی از سبک های مختلف با حسی عاشقانه و گهگاه بغض آلود است.

وی که پیش از این آلبوم های بی کلامی همچون «مموری»، «بی تو می میرم»، «با تو»، «نشکن دلمو»، «تو این دنیا» و «بهونه» را منتشر کرده است، متولد 1370 در تهران است که از سال 89 خواندن را نیز در کنار آهنگسازی جدی گرفته است.

امیرحسین علی عسگری در رابطه با ارائه آثار بی کلام توضیح داد: «با این که مخاطبین آثار بی کلام به نسبت کمتر و خاصتر هستند و باید شرایط تولید و ترویج این قطعات تغییر کرده و بهبود پیدا کند تا علاقمندان بیشتری جذب آن شوند اما من به شخصه علاقه خاصی به آثار بی کلام دارم و با توجه به حس و حال خودم قطعه ای را ساخته و منتشر می کنم».

همچنین ایشان افزود: «با در نظر گرفتن دوران دانشجویی که در آن بسر می برم و نبود اسپانسر برای ارائه آلبوم باکلام، همه چیز را به آینده موکول کرده ام اما تصمیم دارد با برنامه ریزی در این مسیر حرکت موفقی داشته باشم».  

 

 

ارسال نظر
احسان : تشکر
4 1
عالی بود تبریک میگم
امیر : آلبوم بهونه
4 0
💛💙💚💜
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005