آلبوم «رویای جادویی» با پیانونوازی علی مرعشی منتشر شد

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 23 آبان 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ شهنام صادقی: آلبوم بی کلام «رویای جادویی» با محوریت پیانو اثر علی مرعشی توسط موسسه فرهنگی ـ هنری نت هشتم منتشر شد.

این آلبوم شامل 10 قطعه آرامبخش به نام های «رویای من»، «خاطرات گذشته»، «رویای جادویی»، «صدای فرشتگان»، «احساسات شدید»، «گمشده»، «باران»، «تنهایی»، «آرامش» و «نوکتورن» که فضای آن یادآور آثار آهنگسازانی چون ریچارد کلایدرمن است و در واقع، بین موسیقی کلاسیک و پاپ در قطعات این آلبوم پیوند برقرار شده است. 

امیرپاشا فاطمی نوازندگی ویولن را در این اثر بر عهده داشته و فواد سمندی و مجید سبحانی صدابرداری و میکس و مسترینگ آن را انجام داده اند.

علی مرعشی در حاشیه اثر خود نوشته است: «آلبوم رویای جادویی دریچه ای ست به سوی آرامش معنوی و انسانی. این اثر را به همه کسانی که در زندگی به دنبال آرامش حقیقی هستند، پیشکش می کنم».

همچنین ایشان طی گفتگوی کوتاهی در مورد آلبوم «رویای جادویی» اظهار داشت: «فضای این اثر دارای حسی ست که می تواند مخاطب را از افکار و انرژی منفی روزمره مخاطبین دور کند  و همانطور که من در هنگام ساخت، در خلسه نت و احساس فرو می رفتم و دقیقا حس همان لحظه هایم را می نواختم و با ملودی های الهام شده به ذهنم مواجه بودم، شنونده ها نیز همین تجربه را داشته باشند».

وی افزود: «خوشحالم که آلبومم با استقبال مواجه شد اما باید قبول کنیم که رسانه ای برای پخش آثار بی کلام نداریم و در نتیجه قطعات آن طور که باید به گوش مردم نمی رسد و کسانی آن را دنبال می کنند که شخصا به این نوع موسیقی علاقمند باشند. بهتر است رسانه ملی در این زمینه قدم محکمی بردارد و در انتشار قطعات موسیقی بی کلام یاری دهنده باشد». 

گفتنی ست، این آهنگساز و نوازنده برجسته پیانو، آموزش موسیقی را از 12 سالگی نزد استاد گاگیک باباییان و استاد ارنسسو گنزالس پیانو آغاز کرده و در سال 79 وارد کنسرواتوار تهران می شود.

ایشان که در سال 82 نخستین آلبوم رسمی خود را با نام «آبی ترین» روانه بازار کرده، در حال حاضر تدریس را نیز به طور جدی دنبال می کند.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005