انتشار آلبوم «مرد زخمی» رضا روح پور پس از سیزده سال سکوت

« بازگشت به لیست | جمعه 26 آبان 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ پریسا عسگری: آلبوم «مرد زخمی» به خوانندگی و آهنگسازی رضا روح پور در سبک پاپ ـ راک منتشر شد.

«مرد زخمی»، «خط نگاه»، «خیلی دیر شده»، «وقت عاشقی»، «غول شیشه ای»، «رزمنده»، «سنگ صبور» و «همسایه نور» نام هشت قطعه این آلبوم هستند که ترانه هایشان از بین سروده های مهدی حقانی پرست، رویا مهدی زاده، طاهره کریمی، ساعد باقری، والای خجسته و فرهنگ قاسمی انتخاب شده و یک قطعه را نیز خواننده اثر سروده است. همچنین تنظیم کنندگی قطعات را فرید نادری انجام داده است.

حامد نوفلاح و مجیب مجوزی به ترتیب وظیفه صدابرداری و میکس و مسترینگ قطعات این آلبوم را بر عهده داشته اند.

سروش فرتاش (گیتار اسپانیش)، محمد نویدی پور (گیتار الکتریک)، محمد فرید نادری و سهراب فرتاش (کیبورد)، حمید فرتاش (ویولن) نوازندگان حاضر در «مرد زخمی» بوده اند و بهروز رضوی و وحید اختری نیز به عنوان همخوان در این اثر حضور داشته اند.

گفتنی ست، این آلبوم که در سال 83 تولید شده است، سرانجام پس از 13 سال، طی روزهای گذشته به تهیه کنندگی صدرالدین حجازی توسط موسسه فرهنگی ـ هنری ایران گام به علاقمندان عرضه شده است.

رضا روح پور متولد 12 آذر سال 1351، موسیقی را به طور جدی از 16 سالگی آغاز می کند و نخستین آلبوم خود را در سال 82 با عنوان «رد پا» به انتشار می رساند اما کسب مجوز آلبوم «مرد زخمی» با مشکلاتی مواجه شده و وی مانند بسیاری از خواننده های دهه هشتاد، وارد دوره ممنوع الکاری می شود.

ایشان که بار دیگر فعالیت های هنری خود را با پخش دومین آلبومش به طور جدی آغاز کرده است، به زودی تک قطعه هایی را منطق به خواست و سلیقه طرفدارانش به علاقمندان عرضه خواهد کرد.

* به منظور حمایت از اهالی موسیقی، لطفا این آلبوم را به صورت ارجینال تهیه کنید.

 

ارسال نظر
مسعود رضالو : بسیار عالےےےےےےےےےےےے من خودم بارھا توے ...
1 0
عالےےےےےےےےےےےےےےےےےےےےے
بهمن آقایی : یه دونه ای آقا رضا. صداتو دوست دارم. الب ...
0 0
نظر شما چیست ؟
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی  001بنر داخلی 002بنر داخلی 003بنر داخلی 004بنر داخلی 005