+ امکان دانلود

«علیرضا عباسی» و بازسازی تصنیف «گلنار» در سبک نیوایج

« بازگشت به لیست | یکشنبه 28 آبان 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ آذین حسنلو: تصنیف «گلنار» با آواز و تنظیم علیرضا عباسی در فضای متفاوت بازسازی و منتشر شد.

این قطعه که جز آثار ارزشمند داریوش رفیعی با موسیقی استاد مجید وفادار در دستگاه شور (مایه دشتی) با شعری از کریم فکور است، توسط علیرضا عباسی با همراهی ارکستراسیون زهی رایکا امینی در سبک نیوایج با در نظر گرفتن فضای بداهه و تجربی، تنظیم مجدد شده و سروش طاهایی نیز وظیفه میکس و مسترینگ «گلنار» را بر عهده داشته است.

علیرضا عباسی متولد مرداد 1362، فراگیری موسیقی از با نواختن ویولن در سبک استاد اسدالله ملک از سال 78 زیر نظر استاد مهرداد خیرخواه آغاز کرده و سپس به سمت موسیقی کلاسیک و آهنگسازی غربی گرایش پیدا می کند گرچه آثار وی همچنان رنگ و بوی ایرانی نیز دارند. 

«به یادت»، «رویای من» (یک اثر کلاسیک شرق آسیایی)، «حماسه» (در سبک تریلر ـ موسیقی حماسی الکترونیک)، «عیدانه ایرانی» (ساخت رنگ های قدیمی ایرانی با ترکیبی ساده و مدرن) برخی از ساخته های وی هستند.

همچنین علیرضا عباسی نخستین آلبوم خود در سبک موسیقی هاوس و الکترونیک را با عنوان «قصه عشق» در سال 84  با همکاری شرکت فرهنگی ـ هنری نوای همایون منتشر کرد.

بازسازی قطعات «زرد ملیجه» و «گنجشک زرد» از ساخته های استاد ابوالحسن صبا برای سولوی ویولن و ارکستر الکترونیک در سبک ورد موزیک الکترونیک و ساخت تیزر لوگوی شرکت مخابراتی «ودافن» و چند قطعه تبلیغاتی برای «هیوندا» از جمله دیگر آثاری هستند که در کارنامه هنری وی به ثبت رسیده اند.  

 

* در ادامه می توانید این قطعه را بشنوید و دانلود کنید:

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :