«پژهام اخواص» در اروین کالیفرنیا اجرای کنسرت خواهد داشت

« بازگشت به لیست | یکشنبه 28 آبان 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ زهرا رحیمی: «پژهام اخواص» با همراهی «شاهین شهبازی» 25 نوامبر (برابر با 4 آذر) در اروین کالیفرنیا به منظور اجرای کنسرت موسیقی اصیل ایرانی به روی صحنه می رود.

در این اجرا که از ساعت 19:30 دقیقه آغاز می شود، پژهام اخواص نوازندگی تنبک و دف را بر عهده دارد و شاهین شهبازی نیز سه تار  و تار می نوازد.

نکته حایز اهمیت این است که استاد مصطفی اخواص (پدر پژهام اخواص) نیز در این کنسرت بر روی استیج حاضر شده و در واقع، این اجرا برنامه ای تلفیقی از موسیقی سنتی ایران به همراه نقاشی در مقابل دیدگان مخاطبین است.

همچنین طی روزهای گذشته آلبوم «آن گاه» با دونوازی  پژهام اخواص و امامیار حسن اف (نوازنده کمانچه) توسط موسسه فرهنگی ـ هنری رهگذر هفت اقلیم منتشر شد که شامل 20 قطعه به نام های «مدیتیشن»، «بیات شیراز»، «زن چوپان»، «رقص بهار»، «لذت رقص»، «خاطره ای شیرین از اولین عشق»، «اولین عشق»، «هر بار تو را انتخاب می کنم»، «رقص عروسی»، «رقص کارگر»، «رقص روستائیان»، «فقط مرا نگاه کن»، «رنگ ماهور»، «بیا پیشم»، «ارتا ماهور»، «تو مال منی و من مال تو»، «من و تو»، «دلکش»، «رنگ شور» و «رنگ شوشتر» بود. همچنین قطعات این آلبوم توسط آرمین کارباف میکس و مسترینگ شده اند.

لازم به اشاره است، پژهام اخواص که سال هاست نقش مهمی در معرفی موسیقی اصیل ایرانی در دانشگاه ها و مراکز هنری آمریکا ایفا می کند، با نوازندگی تکنیکی و با احساس خود، سبب ایجاد آرامش و آسایش در شنونده شده و تا به امروز اجراهای با بسیاری از موسیقیدانان مشهور ایرانی و حتی غیرمسلمان معروف جهانی به روی صحنه برده است تا سبب ساز اتصال فرهنگ ها با پیام صلح و دوستی باشد.  

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005