+ امکان دانلود

«جمشید دلشادی» و انتشار فیلمی از بازخوانی دو قطعه آن سوی مرزی فیلم «خالتور»

« بازگشت به لیست | دوشنبه 29 آبان 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: جمشید دلشادی با انتشار ویدیویی در صفحه اجتماعی خود، بازخوانی دو قطعه مشهور آن سوی مرزی فیلم سینمایی «خالتور» با بازی محمدرضا هدایتی را به خود نسبت داد.

فیلم سینمایی کمدی و موزیکال «خالتور» با بازی پوریا پورسرخ، محمدرضا هدایتی، علی صادقی، مهران غفوریان، محمدرضا شریفی نیا، سحر قریشی و مریم معصومی که با وجود تنها چند هفته اکران، توانسته به صدر جدول فروش برسد، توسط آرش معیریان کارگردانی و نویسندگی شده و عبداله علیخانی و محمدحسین فرحبخش تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته اند.

موسیقی این فیلم را محمد احمدی ساخته و اولین قطعه فیلم را نیز وی اجرا کرده که با چهره پوریا پورسرخ تدوین شده است.

جمشید دلشادی خواننده تیتراژ این فیلم سینمایی، با انتشار ویدئویی در صفحه اجتماعی خود، به اجرای دو قطعه آن سوی مرزی فیلم که با استقبال زیادی از سوی مخاطبین مواجه شده نیز اشاره کرد.

این دو قطعه که از بین آثار دو خواننده مطرح انتخاب شده اند، به علت حس نوستالوژیک مورد توجه واقع شده اند به طوری که در بین شبکه های اجتماعی به صورت گسترده در حال پخش هستند.

جمشید دلشادی درباره اجرای این دو اثر اظهار داشت: «بسیاری تصور می کنند از صدای آن دو خواننده در فیلم استفاده شده اما به علت مسائل قانونی تصمیم بر این شد که این دو قطعه بازخوانی شود. نزدیک شدن به صدای خواننده ها در اولویت کار قرار گرفت چون هدف این بود که مخاطب متوجه بازسازی نشده و تمام حواسش به سمت خاطرات گذشته اش باشد و خوشبختانه این اتفاق افتاد».

وی افزود: «قرار بود تنها تیتراژ پایانی فیلم را بخوانم اما وقتی روی موسیقی به عنوان شاهد خواندم، عوامل تولید به این نتیجه رسیدند از صدای من استفاده شود و خوشحالم این چند دقیقه از فیلم تا این حد مورد استقبال واقع شده است که البته نباید از بازی خوب محمدرضا هدایتی برای باورپذیر کردن این دو اثر بگذریم».

گفتنی ست، در قطعه «خوشبختی» به عنوان تیتراژ این فیلم موزیکال، محمدرضا حبیبی به عنوان ترانه سرا حضور داشته و محمد احمدی بجز ساخت موسیقی، نوازندگی گیتار، میکس و مسترینگ این اثر را نیز بر عهده داشته است. همچنین علی معتمدی با نواختن هارمونیکا و پن فلوت در آن هنرنمایی کرده است.

هفته گذشته نیز موزیک ویدئوی قطعه «خوشبختی» مراحل تصویربرداری را پشت سر گذاشته و پس از تدوین، به انتشار خواهد رسید.  

لازم به ذکر است، جمشید دلشادی که از ابتدای سال جاری روزهای هنری پر کاری را پشت سر گذاشته، بجز انتشار تک قطعه هایی همچون «با تو خوشم»، «ماه کامل باش»، «دلتنگتم»، «آرامش و رویا»، «ای عقاب» (به مناسبت ماه محرم)، «آدم و حوا»، «نگاه مهربون تو»، «بعد رفتنت» (با دو ورژن) و . . . تیتراژ انیمیشن موفق «بچه سالار» را نیز اجرا کرده است.

خواندن قطعه ای برای یک فیلم سینمایی، یک سریال و همچنین اجرای تیتراژ یکی از برنامه های پر بیننده رسانه ملی جز آخرین فعالیت های وی محسوب می شوند که به زودی منتشر خواهند شد.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
- : فیلم خالتور
0 0
سلام با اجازه کی خبرهای خالتورو سرخود کار میکنین؟شما باید اول از روابط عمومی اجازه بگیرین بردارین وگرنه شکایت میکننن
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005