به نفع کودکان بی سرپرست زلزله کرمانشاه

اجرای کنسرت «دیوانه تر شدم» پرواز همای در آستانه انتشار سومین آلبوم

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 1 آذر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ آیلا احمدزاده: «پرواز همای» طی روزهای 7 و 8 آذر به نفع کودکان بی سرپرست زلزله کرمانشاه در تالار وزارت کشور کنسرت «دیوانه تر شدم» را به روی صحنه خواهد برد.

در این کنسرت که با همراهی گروه های «مستان» و «پرواز» از ساعت 21:30 دقیقه برگزار می شود، قطعاتی همچون «منزل ویرانه»، «تو بگو»، «زبان نگاه»، «بی من مخور شراب»، «عشق جگر خوار»، «باز چه خورده ای بگو»، «خواهش شبانه»، «شیرین لبی»، «فریا»، «مثنوی مست»، «دیوانه تر شدم» (موسیقی تیتراژ پایانی سریال «نوار زرد» که از شبکه دوم سیما به روی آنتن رفت) اجرا خواهد شد.

پاشا هنجنی (نی)، محمود نوذری (سنتور)، امین غفاری (ویولا)، میثم مروستی (ویلن)، سرمد انکشافی (ویولن)، روشنک نوشی (فلوت) نوازندگانی هستند که در این کنسرت هنرنمایی خواهند کرد.

موسسه فرهنگی ـ هنری آوای هنر برنامه ریزی کنسرت «دیوانه تر شدم» را بر عهده داشته و امکان خرید بلیت از طریق سایت www.Tik8.ir برای علاقمندان مهیا شده است.

لازم به ذکر است، این کنسرت 11 آذر نیز در سالن نمایشگاه های بین المللی قزوین با همکاری موسسه فرهنگی ـ هنری نجوای تلودار برگزار خواهد شد.

همچنین پرواز همای که 30 آبان (برابر با 21 نوامبر) در سالن «پوچینی کنسرواتوار جزپه وردی میلان» با ترکیبی از سازهای باروک و  ایرانی در اجرایی با عنوان «میهمانی خیام» با همراهی نوازندگانی از کشور ایتالیا به اجرای قطعات باروک ایتالیا و موسیقی ایرانی پرداخت، از انتشار سومین آلبوم رسمی خود با نام «خدا در روستای ماست» نیز خبر داد که طی روزهای آینده به علاقمندان عرضه خواهد شد.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005