«نغمه های دلی»؛ نخستین آلبوم محمود معصوم پناه منتشر شد

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 2 آذر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ علیرضا کرمی اصل: آلبوم «نغمه های دلی» به خوانندگی، ترانه سرایی و آهنگسازی محمود معصوم پناه توسط موسسه فرهنگی ـ هنری آوای حنانه منتشر شد.

«پنجره دل»، «سر خوش»، «یک یار»، «نغمه»، «ایران»، «بام دل»، «آدمی» و «هنگام» (با شعری از نیما یوشیج) قطعات این آلبوم هستند که محمد کرمی وظیفه تنظیم کنندگی، میکس و مسترینگ آن ها را بر عهده داشته و مصطفی مشعرپور نیز با نوازندگی پیانو در این اثر هنرنمایی کرده است.

همچنین رامین زنگنه (گیتار)، امیر فرجی (گیتار الکتریک)، پرهام پیمانپور (گیتار باس)، پرویز نوروزی (ساکسیفون)، سعید جامع (درام) و آترین بی نیاز (پیانو) نوازندگان حاضر در این آلبوم هستند که محمود معصوم پناه تهیه کنندگی آن را بر عهد داشته است.

در معرفی این آلبوم آمده است: محمود معصوم پناه از آن دست هنرمندانی است که با جوهر هنر سر و کار داشته است. این هنرمند که سال های زیادی را  خارج از ایران سپری کرده، علاوه بر موسیقی در حوزه نمایش و هنرهای تجسمی نیز فعالیت داشته است. «نغمه های دلی» اولین اثر رسمی وی به شمار می ‌رود. این آلبوم پاپ در مجموع از فضایی رمانتیک و آرامش بخش برخوردار است. موسیقی این هنرمند بیشتر به پاپ کلاسیک گرایش دارد و صدای خواننده نیز تا حدی یاد‌آور «لئونارد کوهن» فقید است.

گفتنی ست، محمود معصوم پناه خواندن را از سال های نوجوانی شروع کرده است. بعد از انقلاب بیشتر به نقاشی و طراحی مشغول بوده است. سال 1369 به آمریکا رفت و در پانزده سال زندگی در آنجا مشغول کسب تجربه و کار در زمینه نمایشنامه ‌نویسی، بازیگری و کارگردانی بوده و همچنان به نقاشی و مجسمه سازی مشغول بوده است.
سال 1385 به ایران بازگشته و چندین نمایش در نوشهر مازندران و تهران به روی صحنه می برد. آخرین کار وی پرفورمنس «نقاب» بود که در خانه نمایش دا به روی صحنه رفت.

* به منظور حمایت از اهالی موسیقی، لطفا این آلبوم را به صورت ارجینال تهیه کنید.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005