تور کنسرت های پاییزی «بهنام بانی» به لاهیجان رسید

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 1 آذر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ محمدرضا عبدی: «بهنام بانی» در ادامه تور کنسرت های خود، هفدهم آذر ماه با طرفدارانش در لاهیجان دیدار خواهد کرد.

وی که پیش از آغاز ایام سوگواری در تاریخ 27 و 28 شهریور در برج میلاد به روی صحنه رفته بود، بار دیگر در همین سالن با طرفداران خود در تاریخ هفتم آذر ماه دیدار خواهد کرد که بلیت های هر دو سانس این اجرا برای ساعت های 18 و 21:30 به پایان رسیده است.

این در حالی ست که وی تور کنسرت های آخرین ماه پاییزی خود را با اجرا در تالار اورانوس نوشهر در تاریخ سوم آذر ماه آغاز کرده است.

همچنین خواننده تک قطعه پرطرفدار «عاشقم کرده» در تاریخ 12 آذر در تالار ارومیه کنسرت اجرا خواهد کرد و هتل البرز لاهیجان نیز مقصد بعدی بهنام بانی خواهد بود که این اجرا هم طی دو سانس در ساعت های 18 و 21 برگزار خواهد شد.

حامد برادران (رهبر ارکستر)، علیرضا ثنایی (گیتار الکتریک)، میلاد جوزی (گیتار بیس)، علیرضا الیاسوند (گیتار نایلون)، اکبر شهریاری (پرکاشن)، هومن آزما (کیبورد)، صالح کیوان (درامز)، احسان رنجور (ویولن) و هادی جداری (ساکسیفون) اعضای ارکستر ایشان را تشکیل می دهند.

علاقمندان به تهیه بلیت هر کدام از این اجراها می توانند از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.IranConcert.com اقدام به خرید بلیت کنند.

گفتنی ست، آخرین تک قطعه منتشر شده از بهنام بانی «توقع ندارم» نام دارد که حمیدرضا یوسفی ترانه اش را سروده و آصف بایرامزاده آهنگسازی آن را بر عهده داشته است. حامد برادران این قطعه را تنظیم کرده است و علیرضا ثنایی و هادی جداری نیز به ترتیب با نواختن گیتار الکتریک و ساکسیفون در این اثر هنرنمایی کرده اند. 

 

 

 

ارسال نظر
Fatemeh.z : ...
0 0
بهنام بانی خواننده ای خوش ذوق و توانمندی است که طرفداران خاص خودش را دارد که همیشه او را دنبال می کنند.
H : پاپ
0 0
خیلی عالین وپرانرژی وبااحساس. آهنگاشون خیلی خوبه وهمیشه کارشون جدیدومتنوع است.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005