+ به همراه دمو

آلبوم «امشب» به خوانندگی و آهنگسازی «دانیال شهرتی» منتشر شد

« بازگشت به لیست | شنبه 11 آذر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: دومین آلبوم باکلام دانیال شهرتی با عنوان «امشب» از طریق موسسه فرهنگی ـ هنری آوای مهر میهن روانه بازار موسیقی شد.

«بوی گندم»، «هیچ مگو»، «چشمای شرقی»، «عصر پاییز»، «امشب»، «شانس»، «هذیون»، «فوق العاده» و «بی حوصله» نام 9 قطعه این آلبوم هستند که ترانه های آن از بین سروده های مهشاد و مهدیه عرب و مرجان زنگنه انتخاب شده است. همچنین یک قطعه هم با شعری از مولانا در این آلبوم گنجانده شده که «شویراد» به عنوان خواننده مهمان در آن حضور داشته است.

دانیال شهرتی که آلبوم «آموروسو» را در اسفند سال 89 منتشر کرده بود، در قیاس این دو اثر، توضیح داد: «آلبوم نخستم نسبت به شرایط و زمان خود، بسیار خاص بود اما با توجه به این که سال هاست مشغول آهنگسازی و تنظیم برای خوانندگان مختلف هستم و با در نظر گرفتن تغییرات سلیقه ای مخاطبین، سعی کردم آلبوم «امشب» را کمی به فضای علایق شنوندگان نزدیک کنم. البته این به معنای ایجاد تحول در کلیت آلبوم نیست و نمی توان منکر این شد که دو آلبومم در یک مسیر نیستند. تمام تلاشم بر این بوده که هم مخاطبین و هم موزیسین ها بتوانند با شنیدن این آلبوم، قطعاتی بر اساس سلیقه خود بیابند و امیدوارم به این هدف رسیده باشم».

وی همچنین درباره پخش اینترنتی آلبوم اظهار داشت: «در عصر ارتباطات، نمی توان انتظار داشته باشیم آلبوم با فروش بالایی در بازار مواجه شود. برای فروش ارجینال آلبوم ها در کنار در نظر گرفتن قدرت خرید مردم، می بایست سال ها در این زمینه فرهنگ سازی می شد که متاسفانه در این زمینه آن طور که باید و شاید، فعالیت گسترده ای صورت نگرفته است. با توجه به همه این مسائل، تصمیم گرفتم این آلبوم را به صورت اینترنتی در اختیار علاقمندان قرار دهم تا قطعات شنیده شوند».

دانیال شهرتی که آلبوم بی کلام «قو و دریا» (برای پیانو) را نیز در کارنامه هنری خود دارد، در حال آماده کردن خود با همراهی آناهیتا ایزدی پارسا به عنوان نوازنده ویولنسل برای اجرای قطعات این آلبوم در قالب کنسرت است.

همچنین وی مدتی ست تمرین های کنسرت «امشب» را آغاز کرده که نخستین اجرای رسمی وی محسوب می شود. علیرضا میرآقا (پرکاشن و ترومپت)، استیو آوانسیان (درامز)، امیرعلی ماسوریان (گیتار بیس)، سروش عدل (گیتار الکتریک)، مهدی بابایی (گیتار اگوستیک)، آناهیتا ایزدی پارسا (چلو)، رضا احمدی (سینتی سایزر) و فرژام فلکی (ویلون) نوازندگان ارکستر وی هستند که شخصا رهبری آن را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است، مخاطبین می توانند از طریق سایت های معتبر و یا کانال دانیال شهرتی به نشانی RondoStudio  قطعات این آلبوم را دانلود کنند.

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005