«حامد همایون» و اجرای تور کنسرت های آذر ماه با بازگشت از استرالیا

« بازگشت به لیست | دوشنبه 13 آذر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ آذین حسنلو: حامد همایون با به پایان رساندن تور استرالیا، 14 آذر ضمن دیدار با طرفداران خود در نوشهر، تور کنسرت های خود را بار دیگر از سر خواهد گرفت.

این کنسرت در سالن اورانوس نوشهر از ساعت 21 به تهیه کنندگی آرتین ولی الهی به روی صحنه خواهد رفت و سپس حامد همایون طی روزهای 15 تا 18 همین ماه به ترتیب در برازجان، رامسر، تهران و خرم آباد به روی صحنه خواهد رفت.

بلیت های کنسرت تهران که در سالن همایش های برج میلاد و طی دو سانس در ساعت 18 و 21:30 برگزار خواهد شد، به اتمام رسیده و حامد همایون در خرم آباد نیز در سه سانس پیاپی همراه هواداران خود، خاطره انگیزترین قطعاتش را اجرا خواهد کرد.

گفتنی ست، تهیه بلیت آنلاین کنسرت های مذکور از طریق سایت www.3670.ir  برای علاقمندان امکانپذیر است.

همچنین خواننده تک قطعه مشهور «چتر خیس» که فعالیت ‌های هنری ‌اش را تحت امتیاز شرکت فرهنگی ـ هنری «ترانه شرقی» به مدیریت محسن رجب‌ پور انجام می‌ دهد، پس از اتمام تور کنسرت های خود در استرالیا با اجرا در سه شهر سیدنی، ملبورن و بریزین، در روزهای 19 و 20 آذر در سالن هلال احمر زنجان، 26 و 27 آذر در سالن هنر شهر آفتاب شیراز و 28 آذر در سالن ورزشی شهید تسلیم در لار به روی صحنه خواهد رفت که بلیت فروشی آن ها به زودی آغاز خواهد شد و بدین ترتیب برنامه کنسرت های این خواننده در آخرین ماه پاییز به پایان خواهد رسید.

«نیمه من» به عنوان آخرین تک قطعه با صدای حامد همایون، با ترانه سرایی آرزو مرجانی و سهیل حسینی، ملودی آصف آریا نیز به تازگی منتشر شده و بهروز علیاری وظیفه تنظیم کنندگی آن را بر عهده داشته است.

در این قطعه احسان نی زن و محمد فلاحی به ترتیب نوازندگی ویولن و میکس و مسترینگ را انجام داده اند. همچنین حامد همایون در صفحه رسمی خود با طرح مسابقه ای، طرفدارانش را به ساخت یک ویدئوی خلاقانه برای این قطعه دعوت کرده که اطلاعات تکمیلی آن به زودی از طریق کانال وی اعلام خواهد شد.  

* عکس: سامان امامی

ارسال نظر
رها : پر مخاطب ترین هنرمند موسیقی پاپ
0 0
شاید جنس ترانه های حامد همایون باعث استقبال همیشگی مردم از کنسرت هایش میشود.ترانه ها و اهنگ سازی هایی که برای اولین بار به گوش می رسد.
H : پاپ
0 0
متن آهنگاشون زیباست. ولی صدای خودشون خیلی معمولیه واونقدر خاص وجالب نیست. به نظرم چون الان جدیده همه استقبال میکنن ولی بعد از یک مدت ممکنه از رده خارج. بشه. وآهنگاشون تکراری بشه زود. چون متن آهنگاش خیلی نزدیک به همه .واین بعدن کارشو تکراری میکنه.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005