رضا یزدانی قطعات آلبوم «درهم» را بار دیگر در برج میلاد اجرا می کند

« بازگشت به لیست | دوشنبه 13 آذر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ پریسا عسگری: کنسرت «رضا یزدانی» به علت استقبال طرفدارانش، برای دو سانس دیگر در تاریخ اول دی ماه تمدید شد.

رضا یزدانی که به تازگی آلبوم «درهم» را منتشر کرده، دوم آذر ماه در مرکز همایش های برج میلاد به روی صحنه رفت.

خواننده مشهور پاپ ـ راک موسیقی ایران، تنها چند روز پس از انتشار آلبوم تازه خود طی دو سانس در ساعت های 18:30 و 21:30 دقیقه با طرفداران پایتخت نشین خود دیدار کرده و قطعاتی از آلبوم «درهم» و منتخبی از قطعات برگزیده آلبوم های گذشته خود را اجرا کرد.

آلبوم «درهم» با تهیه کنندگی علی اوجی که پیش از این قرار بود در تاریخ 24 آبان منتشر شود و پس از وقوع حادثه مصیبت بار زلزله در شهرهای غربی کشور، با تاخیر، در روز 29 آبان به انتشار رسید، شامل 10 قطعه به نام های «درهم»، «دچار»، «دارن پایتخت و عوض می کنن»، «می ترسم از فرار»، «آتش بس»، «دستای تو کجاست»، «بیدارم نکن»، «ای کاش عشق را زبان سخت بود»، «من درختم تو بهار» و «دام دگر نهادم» است که ترانه ها و اشعارشان از بین سروده های مولانا، احمد شاملو، مهدی ایوبی، حنیف معززی، میثم بهاران، زهره محقق، احسان رعیت، علی کمارجی‌ نژاد و ماهان نوری‌ زاده انتخاب شده اند.

بجز 6 قطعه این آلبوم که رضا یزدانی شخصا آهنگسازی آن ها را بر عهده داشته، ساخت ملودی و تنظیم کنندگی دیگر قطعات را بهروز پایگان، محمد خرمی‌نژاد، میلاد عدل و ماهان نوری‌ زاده برعهده داشته اند.

گفتنی ست، «درهم» به عنوان دهمین آلبوم رضا یزدانی که انتشارش متقارن با هجدهمین فعالیت حرفه ای وی بود، توسط موسسه فرهنگی ـ هنری تصویرگستر پاسارگاد روانه بازار موسیقی شده است. 

لازم به ذکر است، علاقمندان به حضور در اولین کنسرت زمستانی رضا یزدانی می توانند از طریق سایت ایران کنسرت به صورت آنلاین بلیت تهیه کنند.

ارسال نظر
H : پاپ -راک
0 0
رضا یزدانی واقعا عالیه. وهمیشه وهمیشه آهنگ هاش با معنی وپرازمفهمومه. وخیلی عالیه که متن ترانه هاشو از اشعار شعرای بزرگی مثل مولانا واحمدشاملو انتخاب میکنه. وهمینطور صداشون وسبک موسیقی که انتخاب کردن عالیه. وخیلی بامتن شعرشون جوردرمیاد. آهنگاش مخصوص خودشه وهیچکس نمیتونه مثلش بخونه
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005