با آهنگسازی اندیشه هژبر (اندیشیا)

آلبوم متال «من، خودم و خود» گروه Wake Of Shame روانه بازار موسیقی شد

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 14 آذر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ مینا سهیلی فر: آلبوم «من، خودم و خود» اثری از گروه Wake Of Shame  به آهنگسازی اندیشه هژبر (اندیشیا) توسط شرکت خانه هنر جوان منتشر شد.

«جنبش صلح»، «دگرگونی»، «جست و خیز شرم»، «من، خودم و خود»، «نقاب»، «امید» و «قرص» نام 7 قطعه این آلبوم هستند که در سبک متال ساخته شده اند.  

اندیشیا که آهنگسازی این آلبوم را بر عهده داشته است، پیش از این نیز آلبومی با نام «خط خنده اش» منتشر کرده بود و سعی داشته از خصوصیت پرانرژی بودن سبک متال در قطعات آلبوم «من، خودم و خود» نیز استفاده کند و به آن ها حرکت و شور بدهد.

اندیشه هژبر (گیتار)، حسام الهامی فر (گیتار باس)، پویا قلی نژاد (درامز) و آرش اسکندرلو (کیبورد) نوازندگان گروه Wake Of Shame هستند که قطعات آلبومشان توسط علی مخملباف میکس و مسترینگ شده است.

در بیوگرافی این گروه آمده است: wake of shame  گروهی جوان در سبک راک است. اندیشه هژبر  و حسام الهامی فر پس از آشنایی در سال 1387 تصمیم به تشکیل گروه گرفت. طی سال آینده دو سینگل ترک دیگر انتشار یافت و در این زمان با پیوستن پویا قولی نژاد، گروه تمرینات خود را به صورت جدی برای اجرای زنده آغاز کردند.
به دنبال اجراهای متعدد، اعضای گروه تصمیم به ضبط و انتشار آلبوم خود گرفته و بدین منظور از سال 93 کار ضبط در استودیوی سام همراه با نوازندگی کیبورد توسط آرش اسکندرلو شروع گردید. تصمیم گروه مبنی بر ضبط و انتشار آلبوم با استاندارهای بالاتر منجر به واگذاری پروسه میکس و مسترینگ آلبوم به علی مخملباف در سال 1395 شد. در زمستان این سال، عضو جدید دیگری به نام کیوان شیرازی به عنوان نوازنده ثابت کیبورد به گروه پیوست.

همچنین، اندیشه هژبر متولد سال 71 در مشهد است. او نوازندگی را از 8 سالگی به صورت خود آموز شروع کرد. در سال 86 اولین اجرای خود را با نام هنری «اندیشیا» انجام داد و پس از انتشار چندین تک آهنگ پروژه اندیشیا را متوقف کرد و گروهی به نام Wake Of Shame را تشکیل داد.
فعالیت های wake of shame از سال 87 تا 90 به خوبی پیش رفت و با تغییراتی در گروه و کند شدن روند پیشروی تولید آلبوم گروه از سال 90 تا 93 ، پروژه اندیشیا را در سال 91 دوباره شروع کرد. او اولین آلبوم رسمی اندیشیا که 18.1.8.1 نام داشت را در سال 1393 منتشر کرد. در همان زمان رکورد اولین آلبوم wake of shame را نیز آغاز کرد و چندین اجرا در شهر های مشهد ، تربت ، تهران و گرگان برگزار کرد .
پس از اتمام رکورد اولین آلبوم ویک آو شیم ، در شهریور ماه سال 96 اولین آلبوم این گروه با نام : من ، خودم و خود منتشر شد.اندیشه هژبر علاوه بر پروژه اندیشیا و ویک آو شیم با هنرمندان و گروه هایی از جمله  نهان، الکتروکیوت و نوید اربابیان همکاری داشته است. وی پس از اجرای چندین فستیوال گیتار در تهران به نوشتن آلبومی برای اندیشیا پرداخت که در این آلبوم نوازندگان مطرح کشور نیز با وی همکاری کردند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005