کنسرت «اولافور آرنالس» در تهران برای سه سانس دیگر تمدید شد

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 14 آذر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ زهرا رحیمی: کنسرت «نور پاییزی» اولافور آرنالس (آهنگساز و پیانیست مشهور ایسلندی) برای سه سانس دیگر تمدید شد.

اولافور آرنالس (Ólafur Arnalds) از هنرمندان برجسته ای که آثار ارزشمندی در سبک موسیقی کلاسیک و الکترونیک از جمله «اتاق نشیمن» و پروژه «شوپن» را در کارنامه هنری خود دارد، با دعوت مجموعه فرهنگی ـ هنری «عمارت روبرو» قرار بود همزمان با سالگرد این مجموعه، اولین برنامه از پروژه «رزنانس» که با همکاری بخش فرهنگی سفارت آلمان و حضور هنرمندان بین‌المللی در ایران در حال اجراست را جمعه 17 آذر طی دو سانس در ساعت های 19 و 22 در تالار اندیشه حوزه هنری به روی صحنه برود که با استقبال قابل توجه طرفداران، برنامه خود را طی سه سانس دیگر در روزهای 18 و 19 آذر ماه تکرار خواهد کرد.

کنسرت «نور پاییزی» در روز شنبه برای ساعت های 19 و 22 و یکشنبه ساعت 20 به روی صحنه می رود که امکان خرید بلیت سانس های تمدید شده از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه، 16 آذر در سایت تیوال امکان پذیر خواهد بود.

نکته حایز اهمیت این است که آرنالس در صفحه اجتماعی خود، با اعلام این خبر و ابراز خوشحالی از تمدید کنسرتش در تهران، زمان بلیت فروشی را به زبان فارسی به طرفداران ایرانی اطلاع رسانی کرده است.

گفتنی ست، مدیریت این پروژه را رها گلستانی مدیر روابط بین ‌الملل، پدرام بابایی مدیر دپارتمان تولید و هومن پناهی مدیریت عمارت روبرو، برعهده دارند و 25 آذر نیز «جلسه‌ پرسش و پاسخ و کارگاه بداهه‌ پردازی» وی نیز در سالن پلتفرم این عمارت واقع در چهارراه ولیعصر برگزار خواهد شد.

اولافور آرنالس متولد سوم نوامبر سال 1986 در ایسلند،  آهنگساز و نوازنده پیانو، درام و گیتار است که آثار او بیشتر شامل اجراهای پیانو با لوپ‌ ها و گزاره‌ هایی از موسیقی کلاسیک و پاپ است. وی در سال 2009 با حضور در یک پروژه تکنو، گروهی الکتروپاپ را تشکیل داد و اولین آلبوم را در سال 2014 منتشر کرد و در این فاصله همکاری با گروه های مختلفی را تجربه می کند. همچنین وی موفق به کسب جایزه  BAFTA شده است.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005