همکاری «حسین علیزاده» و تریو «رامبراند» در برگزاری تور کنسرت هلند

« بازگشت به لیست | چهارشنبه 15 آذر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ بهار خوشجام: تور کنسرت های «حسین علیزاده» در هلند با اجرا در سه شهر دیگر ادامه خواهد یافت.

علیزاده که همراه گروه هلندی جز تریو «رامبراند» از سوم دسامبر سال جاری (برابر با 12 آذر) تور کنسرت خود را با اجرا در آمستردام آغاز کرده است، 7 و 8 دسامبر (16 و 17 آذر) به ترتیب در دن هاگ و روتردام به روی صحنه رفته و 10 دسامبر (19 آذر) نیز در اوترخت، نوای ساز شورانگیز را طنین انداز خواهد کرد.

گروه تریو «رامبراند» که تجربه نوازندگی در کنار دیگر هنرمندان بزرگ ایرانی از جمله کیهان کلهر و حسام اینانلو را دارد، شامل سه هنرمند برجسته هلندی، رامبرانت فرایش (نوازنده پیانو)، تونی اورواتر (کنترباس) و وینسنت پلژر (سازهای کوبه ای) است که 12 سال در کنار هم ساز زده اند و قطعاتی در سبک های جز و کلاسیک و موسیقی خاورمیانه ارائه کرده اند.

همچنین، حسین علیزاده که چهارم آذر در سومین آیین نکوداشت هنرمندان موسیقی ایران که با عنوان «سال نوا» در بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار شد، حضور داشت، در آخرین فعالیت هنری خود، شاهد انتشار نسخه بین المللی «غمنومه فریدون» از 17 اکتبر (مصادف با 25 مهر) از طریق فروشگاه های بین المللی مجازی در سراسر جهان بود.

در «غمنومه فریدون» که پیمان قدیمی نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشته، رضا عسگرزاده (سازهای کوبه ای و بادی، اجرای الکترونیک سازهای زهی)، سیامک جهانگیری (نی)، صبا علیزاده (کمانچه)، رادمان توکلی (تار)، مهرداد ناصحی (قیچک)، سحر ابراهیم (قانون)، علی رحیمی (تنبک و دف)، حسین علیزاده (تار، سه تار و شورانگیز) به عنوان نوازنده هنرنمایی کرده اند. همچنین مهرداد ناصحی، شهرام رکوعی، راحله برزگری، سحر محمدی، آساره شکارچی، عامر شادمان، روشنک کی منش و سمیرا محسنی، همخوانان حاضر در این اثر بودند.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005