انتشار آلبوم بی کلام «غیر عادی» اثر «محمد سنگیان» در سبک پاپ ـ کلاسیک

« بازگشت به لیست | شنبه 18 آذر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ آذین حسنلو: آلبوم بی کلام «غیر عادی» با آهنگسازی و تنظیم کنندگی محمد سنگیان منتشر شد.

این آلبوم شامل 9 قطعه به نام های «تلاقی»، «خدا»، «دلواپسی»، «فصل تردید»، «مبتلا»، «غیرعادی»، «رویای سوخته»، «من کیستم» و «وسوسه» در سبک پاپ ـ کلاسیک است که در استودیو شخصی صاحب اثر، میکس و مسترینگ شده اند.

محمد سنگیان نوازندگی پیانو را در قطعات آلبوم «غیرعادی» بر عهده داشته و اشکان جلیلی با نواختن گیتار بیس، قادر محمودی (گیتار کلاسیک)، فرزاد علی مهر (پرکاشن و کاخن) و اورمان توکلی (ویولن و استرینگ زهی) وی را در ساخت این اثر یاری داده اند.

وی درحاشیه آلبوم خود نوشته است: «در کنج روزهای عادی ام، ساز و نوایم به غیرعادی ترین شکل ممکن، نت به نت با طمأنینه تو را شرح می دهند، انگاری مادام العمر می شود بی وقفه تو را نواختنم . . .»

محمد سنگیان  که از سال 81 نواختن پیانو را به صورت حرفه ای آغاز می کند، تا به امروز در زمینه آهنگسازی و تنظیم کنندگی، در ارائه قطعاتی از ساخته های خود مانند «باز آمدم»، «نقطه کور»، رمیکس «ممنوع» و «باز آمدم» که خوانندگی آن را نیز برعهده داشته، با دیگر هنرمندان نیز همکاری هایی را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده که از آن جمله می توان به ساخت موسیقی آلبوم «من کیستم» با شعر و دکلمه «افسانه احمدیه نژاد» (ترنم)، تک قطعه «عاشق» با صدای فرهاد قدیمی و ترانه سرایی بهناز قشقایی، تک قطعه مشترک «سرو روان» با همخوانی رضا صحاف، تک قطعه «دوست» با صدای علی اکبر آزاد با شعری از مولانا و قطعات «دوغوم گونی» و «آرزولاریم» با صدای ابراهیم ساعد  اشاره کرد.

 گفتنی ست، علاقمندان به موسیقی بی کلام می توانند آلبوم «غیر عادی» را به صورت آنلاین از سایت بیپ تونز شنیده و خریداری کنند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005