نخستین آلبوم گروه راک «کروک» با عنوان «شمال و جنوب» منتشر شد

« بازگشت به لیست | یکشنبه 19 آذر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ یاسمین بختیاری: «شمال و جنوب» به عنوان نخستین آلبوم گروه «کروک» توسط موسسه فرهنگی ـ هنری سی لحن باربد به علاقمندان موسیقی راک ارائه شد.

«سقف سما»، «با یه نفر»، «آینه»، «روبروم»، «شمال و جنوب»، «بین راه»، «لبخند» و «تمام» نام 8 قطعه این آلبوم هستند که ترانه هایشان از بین سروده های امیریوسف اکبرزاده و امیر باوفا انتخاب شده و یک قطعه نیز از اشعار مولاناست.

تمام ملودی ها را امیر باوفا که خود خواننده گروه و نوازنده گیتار الکتریک و گیتار آگوستیک است، ساخته و تنظیم قطعات نیز بر عهده گروه کروک بوده است.

علی رضایی (ویولن)، علی رضوانی (گیتار بیس) و هادی قربانی ( درامز) دیگر اعضای این گروه هستند و محمد نورپیما و امیرحسین بلوچیان هر کدام در یک قطعه به عنوان خواننده مهمان حضور داشته اند. کوروش دبیری نیز در یک قطعه پیانو نواخته است.

همچنین احسان ایمانی میکس و مسترینگ قطعات این آلبوم که از لحاظ فضای موسیقایی دارای تنوع هستند را بر عهده داشته است.

تلفیقی، کانتری، پاپ ـ راک، الکترونیک راک، هارد راک و پراگرسیو راک، از جمله سبک هایی هستند که در این آلبوم استفاده شده اند تا مشتاقان موسیقی راک را راضی نگه دارند.

لازم به ذکر است، گروه «کروک» در سال 89 با نام «مانیستار» توسط امیرحسین باوفا شکل گرفت و فعالیت های خود را با ارائه قطعاتی آغاز کرد که در اواخر سال 93 با کسب مجوزهای لازم، نام گروه به «کروک» تغییر کرد. 

علاقمندان به تهیه این آلبوم به صورت آنلاین می توانند به سایت بیپ تونز به نشانی www. beeptunes.com مراجعه کنند.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005