متن ترانه را بخوانید و آن را دانلود کنید

حجت اشرف زاده و انتشار «این روزها بدون تو» در آستانه کنسرت برج میلاد

« بازگشت به لیست | یکشنبه 19 آذر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ مینا سهیلی فر: حجت اشرف زاده در آستانه کنسرت خود در برج میلاد، تک قطعه «این روزها بدون تو» را به طرفدارانش هدیه کرد.

ترانه این قطعه را امید صباغ نو سروده و امیرمیلاد نیکزاد آن را تنظیم کرده است. علی دینه نیز این اثر که ساخت ملودی آن را خواننده شخصا بر عهد داشته، میکس و مسترینگ کرده است.

همچنین حجت اشرف زاده، 24 آذر ماه طی دو سانس در ساعت های 18 و 21:30 در مرکز همایش های برج میلاد به روی صحنه خواهد رفت که امکان خرید بلیت به صورت آنلاین از طریق سایت ایران کنسرت برای علاقمندان امکان پذیر بوده و قرار است بخشی از درآمد این کنسرت صرف زلزله زدگان کرمانشاه شود.

این خواننده که آلبوم های «خاتون»، «شرح پریشانی» و «ماه و ماهی» را در کارنامه هنری دارد، آلبوم «به وقت عاشقی» را آماده انتشار دارد که دارای فضایی متفاوت با فرم هایی از ترکیب موسیقی الکترونیک با موسیقی اصیل ایرانی ست که می تواند طرفدارانش را با آثار تازه ای مواجه کند.

گفتنی ست، حجت اشرف زاده متولد سال 1358 در نیشابور، دارای تحصیلات کارشناسی نرم افزار است که از کودکی با لحن ها و آواهای موسیقی ایرانی در خانواده و کنار پدر آشنا می شود. دوره ردیف آوازی را نزد استاد شاکری در نیشابور آغاز کرد و صداسازی را نزد حمیدرضا نوربخش گذراند. در سال 1382 از راهنمایی های استاد شجریان بهره مند گردید و فنون آوازی و ردیف تحلیلی آواز ایران را به سال 1385 نزد استاد لطفی آموخت. در سال های 1385 و 1386 فنون تصنیف خوانی و هم آوایی را نزد استاد محسن نفر و استاد فقید پرویز مشکاتیان آموزش دید.

* در ادامه می توانید متن ترانه «این روزها بدون تو» را بخوانید و آن را دانلود کنید:


کوچه جهنم است ،خیابان جهنم است 
این روزها بدون تو، تهران جهنم است 
سرگرم خاطرات توام بعد رفتنت
بی تو بهار مثل زمستان جهنم است 
هر کافه ای که میروم از یاد تو پر است 
هر فال بی تو در ته فنجان جهنم است 
پیراهنی که عطر تو را میدهد کجاست 
وقتی که نیست بوی تو کنعان جهنم است 
هر کافه ای که میروم از یاد تو پر است 
هر فال بی تو در ته فنجان جهنم است 
پیراهنی که عطر تو را میدهد کجاست 
وقتی که نیست بوی تو کنعان جهنم است

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005