اجرای بهترین های موسیقی راک جهان توسط گروه «گره» در آخرین روز پاییز

« بازگشت به لیست | شنبه 25 آذر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ محمدرضا عبدی: گروه راک «گره» اولین سانس اجرای خود را در آخرین روز پاییز از ساعت 20:30 دقیقه در سالن برج آزادی به روی صحنه خواهد برد.

بلیت های این کنسرت که برای دو اجرای دیگر، در روزهای 3 و 6 دی در همین ساعت و سالن تمدید شده بود نیز با استقبال قابل توجه طرفدارانشان، طی چند ساعت به پایان رسید و گروه در حال حاضر، در حال تمرین برای به روی صحنه بردن اجرایی خاص است.

در کنسرت این گروه موفق راک که اولین اجرای رسمی خود را مهر ماه سال گذشته به روی صحنه بردند، سهیل زرین کلک (گیتار)، آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک)، محمد نیک (گیتار بیس)، نوید رهبر (کیبورد) و بهزاد اشعاری (درامز) می نوازند و شهروز گودرزی و هادی کیانی نیز به عنوان خواننده در این اجرا حضور خواهند داشت.    

بجز بازخوانی آثاری از مشهورترین گروه ها و موزیسین های راک جهان از جمله Ac-Dc، پنترا، متالیکا، آیرن میدن، رامشتاین و جوداس پریست، 4 قطعه از ساخته های خود را نیز اجرا خواهند کرد. 

شهروز گودرزی که سرپرستی گروه «گره» را بر عهده دارد، از سال 78 با نواختن گیتار الکتریک وارد دنیای موسیقی شد و در زمینه آهنگسازی، نوازندگی، خوانندگی در گروه های راک و متال فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد.  وی پیش از این در ارمنستان، گرجستان، دبی و ترکیه نیز اجراهای موفقی داشته و در حال حاضر در زمینه تدریس نیز فعال است.  

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005