اجرای اولین کنسرت پاپ ـ راک «کسرا عزیزا» در برج آزادی

« بازگشت به لیست | شنبه 25 آذر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ ساجده خارج: «کسرا عزیزا» برای اولین بار پس از  پنج سال از آغاز فعالیت حرفه ای خود، 29 آذر ماه به روی صحنه می رود.

در این کنسرت پاپ ـ راک که از ساعت 21:30 دقیقه در برج آزادی برگزار می شود، هومن موسوی (کیبورد)، علی درخشان (درامز)، مهرداد حامدی (گیتار بیس)، بهنام شکراللهی و پوریا قربانی (گیتار الکتریک) ساز می زنند.

همچنین مهدی خان محمدی به عنوان مدیر برنامه و برنامه ریز با کسرا عزیزا همکاری خواهد داشت.

تنظیم قطعات برای ارکستر را هومن موسوی بر عهده داشته و 4 قطعه با همراهی کیا کلهر اجرا خواهد شد.

«صد درجه»، «پاییز 93»، «میرم که برگردم»، «اردیبهشتی»، «روباه»، «شهر»، «دیوانه»، «همدرد»، «مسیر اشتباه»، «مرد لاغر» و «خداحافظ» قطعاتی هستند که قرار است در این کنسرت خوانده شوند.

عزیزا درباره نخستین اجرای رسمی خود گفت: «هدفم از برگزاری این کنسرت، رشد شنیداری و ایجاد تغییر بوده است و تلاشم بر این است که موسیقی فاخر را به گوش مخاطبین برسانم».

گفتنی ست، علاقمندان به حضور در این اجرا می توانند از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.IranConcert.cm اقدام به خرید بلیت به صورت آنلاین کنند.

لازم به ذکر است، کسرا عزیزا که تا به امروز، در کنار تک قطعه هایی، 7 موزیک ویدئو از آثارش منتشر کرده، آلبوم خود را در مرحله پایانی میکس و مسترینگ دارد که در صورت مساعد شدن شرایط پخش، آن را به طرفدارانش عرضه خواهد کرد.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005