«مجتبی کبیری» و اجرا در جشن 20 سالگی شبکه جهانی جام جم

« بازگشت به لیست | شنبه 25 آذر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ ساجده خارج: «مجتبی کبیری» با حضور در جشن 20 سالگی شبکه جهانی جام جم، قطعاتی را برای مخاطبین خارج از کشور اجرا کرد.

شبکه جام جم که با هدف گسترش ارتباط ایرانیان خارج از کشور با وطن، پاسخگویی به نیاز فارسی زبان خارج از کشور، توجه به فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی، اطلاع رسانی رویدادها و حفظ هویت ایرانی، در تاریخ 26 آذر ماه 1376 تاسیس شد، با حضور مسئولین، هنرمندان و افراد مشهور مردمی، بیستمین سالگرد تاسیس خود را با پخش زنده، جشن گرفت.

مجتبی کبیری که همواره از او به عنوان یکی از خوانندگان مشهور دهه هشتاد موسیقی نام برده می شود، پس از طی یک دوره سکوت هنری، چند ماهی ست، فعالیت های جدی خود را در عرصه موسیقی، ضمن همکاری با استودیو آدرنالین به تهیه کنندگی مهندس سعید شهشهانی با انتشار تک قطعه هایی قابل قبول از سر گرفته است، بجز اجرا در این برنامه، قرار است 30 آذر برابر با شب یلدا نیز با حضور در شبکه های جام جم و پنج سیما آثاری را برای طرفدارانش بخواند.

آخرین تک قطعه ای که طی ماه جاری از مجتبی کبیری به علاقمندان عرضه شده، «پنجره» نام دارد که امید جلیلی و راسل به ترتیب ترانه سرایی و ساخت ملودی آن را بر عهده داشته اند. همچنین شاهین متولی بجز تنظیم کنندگی، میکس و مسترینگ آن را نیز انجام داده است.

همچنین وی در تاریخ 17 آذر ماه مهمان چهاردهمین قسمت از برنامه «لیموترش» بود که از ساعت 23:15 دقیقه به روی آنتن رفت. این برنامه که دارای ساختاری ترکیبی ـ نمایشی با بخش های متنوع است، کاری از گروه اجتماعی ـ فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی فرهاد فخربخش است که جمعه ها پخش می شود.

لازم به ذکر است، طبق گفته های تهیه کننده مجتبی کبیری، با توجه به این که دو سال از انتشار آخرین آلبوم وی با نام «اطاق ساکت» می گذرد، در کنار انتشار تک قطعه ها، تهیه آلبوم و برگزاری کنسرت نیز در برنامه های آینده ایشان قرار دارد.

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005