تازه ترین آلبوم «فرهات گوچر» خواننده ترکیه ای منتشر شد

« بازگشت به لیست | دوشنبه 27 آذر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ ساجده خارج: تازه ترین آلبوم فرهات گوچر (Ferhat Göçer) خواننده صاحب نام اهل ترکیه با عنوان « Bu Kalp İçinde Teksin» به معنای «تو یگانه در این قلب هستی»(You One In This Heart) منتشر شد.

این آلبوم که به گفته گوچر پس از سه سال، چند روزی ست در ترکیه پخش شده، دارای 14 قطعه به نام های Devriliyorsam ،  Mutlu Ol ، O ، Sen Elimden Tut ، Bu Kalp İçinde Teksin ، Eşkıya ، En Baştan ، Yalnızlığın Ezgisi ، İnandır Beni ، Aşkın Mevsimi Olmaz ki ، Les Pecheurs De Perles [İnci Avcıları]، Yaz ، Günah و Cümbür Cemaat است که در سبک پاپ تولید و ارائه شده اند.

فرهات گوجر 11 مه سال 1970 در یره جک یکی از شهرهای استان شانلی اورفه ترکیه به دنیا آمد. پدر و مادرش آموزگار بودند و پس از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان، توانست در دانشکده پزشکی استانبول تحصیلات خود را ادامه دهد.

وی که از نوامبر 2012 به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف شناخته شده، در کنار حرفه پزشکی از سال 1988 در کنسرواتوآر دولتی استانبول، فعالیت های موسیقایی خود را به طور جدی آغاز کرد و با ارائه آثاری قابل توجه توانست نظر مخاطبینش را جلب کند.

غالب شهرت او به آلبوم «هر دومونو خیلی دوست دارم» و همچنین اجرای قطعاتی از موسیقی محلی و نوستالژیک برمی گردد، با این حال او در سال 2007 نیز برای آلبوم «جاده باز است» که دومین مجموعه او محسوب می شد، جایزه کسب کرد.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005