آلبوم الکترونیک «چندگانگی» اثر آرمان بهرامی پخش سراسری شد

« بازگشت به لیست | دوشنبه 27 آذر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ سحر پوریان: آلبوم «چندگانگی» اثر آرمان بهرامی بعد از پخش در سایت های فروش آنلاین، طی چند روز گذشته به منظور سهولت مخاطبین در تهیه این آلبوم، وارد فروشگاه های آثار هنری شد.

این آلبوم که نخستین اثر این هنرمند با بهره گیری از موسیقی الکترونیک است، شامل 15 قطعه به نام های «خفته در بیداری»، «خوش باش»، «دیروز فردا»، «چیستان»، «ناکجا»، «آن سوی پرچین»، «زمستان وار»، «خاطرات گمشده»، «امروز»، «قرمز فیروزه ای»، «دره دوست داشتنی»، «این است»، «بازگشت به خونه»، «آمیخته» و «سرآغاز» است که تعدادی از آن ها دارای اشعاری منتخب از خیام هستند که به صورت دکلمه توسط امین امینی خوانده شده اند.

آرمان بهرامی بجز ساخت موسیقی قطعات این آلبوم، نوازندگی پیانو و کیبورد، میکس و مسترینگ را نیز بر عهده داشته است. همچنین داوود محمدی با نواختن گیتار الکتریک و گیتار نایلون و سپهر جعفری با کمانچه نوازی، وی را یاری داده اند.

وی در حاشیه آلبوم خود که در واقع تلفیقی از موسیقی الکترونیک با شعر کلاسیک ایرانی را نشان می دهد، نوشته است: «چند گانه دیدن و شنیدن یک هنر است و بسیار ارزشمند، دنیا را با چند گانگی هایش بشنویم».

آرمان بهرامی که پیش از انتشار این آلبوم، با چند کمپانی خارج از ایران مشغول به همکاری بوده است، اصالتا اهل خرم آباد است و از 13 سال پیش کار حرفه ای خود را در عرصه موسیقی آغاز می کند. وی که از سال 2010 به طور جدی آثار قابل قبول خود را در عرصه موسیقی الکترونیک در خارج از کشور منتشر می کند و دو سال بعد می تواند وارد یکی از بزرگترین رادیوشوهای جهان شود، از چندی پیش تصمیم می گیرد آلبومی را با استفاده از سبک های مختلف با محوریت الکترونیک در داخل کشور عرضه کند تا این سبک نوپا در ایران بتواند مخاطبین خود را بیابد.

نکته حایز اهمیت درباره این آلبوم این است که برای جلوگیری از تک خطی بودن روند موسیقایی آلبوم از نواهای غربی و شرقی به شکل قابل تاملی استفاده شده و تمام قطعات به یکدیگر پیوسته بوده و سعی شده روندی داستان وار به آلبوم داده شود و در عین حال نیز با اسم آلبوم تناسب لازم را داشته باشد.

لازم به ذکر است، این آلبوم که توسط نشر جوان به علاقمندان عرضه شده، نه تنها از طریق سایت بیپ تونز به صورت آنلاین قابل دسترسی ست بلکه در فروشگاه های آثار هنری نیز به صورت آلبوم قابل خریداری است.

ارسال نظر
amir hossein mo ... : ارمان بهرامی
0 0
ای کاش با اطلاعات بیشتری از ارمان شروع به نوشتن تو این سایت میکردین..ارمان تو سبک ترنس صاحب سبک و الگوی خیلیا تو ایران و جهان...به جرات اینو میگم که بنیان گذاران ترنس مثل ارمین ون بیورن و فری کورستن واسه گذاشتن موزیک ارمان تو رادیو شوی هفتگی سر و دست میشکونن...ارمان با بهترین لیبلهای ترنس که من ارزومه یه روز کار اونج ریلیز کنم داره باهاشون کار میکنه مثل اسوت-اینفرا-فلش اوور
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005