به سرپرستی و آهنگسازی سیاوش لطفی

کنسرت «لالایی» آنسامبل آوازی دایان در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود

« بازگشت به لیست | ﺳﻪشنبه 28 آذر 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ آذین حسنلو: کنسرت «لالایی» آنسامبل آوازی دایان به سرپرستی و آهنگسازی سیاوش لطفی، چهارم دی ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

در این کنسرت که طی دو سانس در ساعت های 18 و 20:30 دقیقه برگزار می شود، مجموعه متنوعی از لالایی ها و قطعات فولکلوریک ایران و سرزمین های مختلف جهان اجرا خواهد شد.

یکتا اعتمادی و پگاه عینک چی (سوپرانو 1)، نسیم شجاعی و سارا محسنی اردهالی (سوپرانو 2)، سمیرا دیلمقانی و مریم موفقی (آلتو 1)، سمیرا محسنی و گلناز نویدان (آلتو 2) خوانندگان این آنسامبل آوازی هستند. همچنین پدرام افشاری نوازندگی پیانو را بر عهده دارد.

سیاوش یعقوبی (طراح لوگو)، فرنوش مرادمند (عکاس گروه)، گلناز نویدان (طراح پوستر و بروشور) هستند و استودیو پن نیز وظیفه عکس، گرافیک و تیزر را بر عهده داشته است.

گفتنی ست، آنسامبل آوازى «دايان» به مدت دو سال است كه با فرمت تازه چهار صدايى خانم ها در حال تمرين و فعاليت مستمر است. سیاوش لطفی که سرپرستی، رهبری و آهنگسازی قطعات این گروه را بر عهده دارد، متولد 1365 در کرمانشاه، نوازنده و مدرس پیانو، آهنگساز، رهبر ارکستر و کر، محقق موسیقی است که رهبری ارکستر را نزد کریستین شولتر )رهبر و مدیر اجرایی ارکستر سمفونیک وین) آموخته است. وی که برنده دو جایزه بهترین آهنگسازی تئاتر سال از کانون بین المللی منتقدان تئاتر و بهترین آهنگسازی جشنواره تئاتر فجر شده است، تا به امروز موسیقی بیش از ده ها فیلم، سریال و تئاتر را آهنگسازی کرده است.  

آثار وی تاكنون چندین بار توسط نوازندگان اركستر فيلارمونيك و سمفونيك وين در شهر لينتس و وين اتريش اجرا و از راديوي ملي اتریش (ORF) پخش شده و مدت 6 سال است که به عنوان دستیار هنری کریستین شولتز در سفارت اتریش و با «اركستر سمفونيك و كر اتريش-ايران» همکاری می کند.

همچنین از پنج سال گذشته به عنوان نوازنده پيانو با آنسامبل «آشتي» همكاري دارد و كنسرت هاي متعددي در تهران، سليمانيه، دهلي، كلكته، وين و براتيسلاوا اجرا كرده است.

وی که از اوایل سال 94 آنسامبل آوازى «دايان» را تأسيس، رهبري و آهنگسازي قطعات اجرایی این گروه كر را عهده دار شده، از بدو تشكيل اركستر فرهنگي شهر تهران نیز به عنوان رهبر كر با نادر مشايخي و اين مجموعه همكاري داشته است.

لازم به ذکر است، علاقمندان به حضور در این کنسرت می توانند از طریق سایت تیوال به نشانی  www.Tiwall.Com بلیت را به صورت آنلاین تهیه کنند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005