«مهسا مرعشی» و اجرای قطعاتی نوستالژیک در اولین کنسرت «آوای آریانا»

« بازگشت به لیست | شنبه 2 دی 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 3 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: گروه موسیقی بانوان «آوای آریانا» به سرپرستی، نوازندگی کمانچه و خوانندگی مهسا مرعشی، هفتم دی ماه در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

نیلوفر محبی (ویولن و کنسرت مایستر)، یلدا صمدی (پیانو)، هدی سعیدی (ویولن)، طناز اسدالهی (ویولا)، هانیه کازرونی (ویولنسل)، پانیذ شفایی (کلارینت)، غزاله میرزازاده (فلوت)، آوا راستی (گیتار بیس) و سحر شاطری (درامز) نوازندگان «آریانا» هستند که در کنسرت پیش رو هنرنمایی خواهند کرد.

این گروه که قرار است قطعاتی نوستالژیک از موسیقی ایرانی به آهنگسازی فرشاد رستمی را اجرا کند، برنامه خود را از ساعت 13 آغاز کرده و امکان خرید بلیت برای بانوان علاقمند از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.IranConcert.com  به صورت آنلاین امکانپذیز است.

مهسا مرعشی که با خوانندگان مختلفی از جمله پرواز همای به عنوان همخوان همکاری داشته است، با هدف ترویج موسیقی ایرانی و معرفی نسلی جوان و هنرمند، گروه «آوای آریانا» را تشکیل داده است و قرار است در اولین کنسرت خود، همراه با ترکیب سازی ارکسترال گروهش، در کنار اجرای قطعاتی خاطره انگیز، آثاری مختص به گروه را نیز با کیفیتی بالا اجرا کند.  

قابل ذکر است، وی موسیقی را از 5 سالگی با آموزش ساز ویولن آغاز می کند و سپس به تنبک علاقمند می شود و آن را تا دوره فوق عالی ادامه می دهد. با ورود به هنرستان موسیقی، کمانچه را به عنوان ساز تخصصی در محضر استاد سعید فرج پوری می آموزد. او که در حال حاضر فارغ التحصیل دانشکده هنر و معماری است، در کنار خوانندگی به عنوان نوازنده نیز با گروه های مختلف همکاری و اجرای کنسرت داشته است.  

ارسال نظر
رزا برازنده : موسیقی بانوان
2 0
تا سالیان قبل به شخصه معتقد بودم که تو ایران هر خانمی که صدای خوبی داره باید بره خارج تا استعداداش کشق و شناسایی بشن اما الان می بینم که موسیقی بانوان تو ایران به پیشرفت شایانی دست پیدا کرده که جای تقدیر داره
سمانه : نظر
0 0
من کنسرت ایشونو رفتم تو اینستاگرامم فالوش کردم واقعا صداش قشنگههه
حسین سیف زاده : از همران سوزننده و سوزناک تا هحران موفقی ...
0 0
به نظر میرسد که حتا روحانیون درمی تعریف نشده از تفاوت موسیقی و هنر دلنواز با ساز و نوای محرک غریزه دارند. کاش این درک تعریف نشده به درکی تعریف شده نه تنها در مورد نوسیقی بلکه همه جوانب زندگی مدرن تبدیل شود. از اقدام سرکار خانم مرعشی در تاسیس موسسه ای مسول این تلاش نیهنی و تمکارانش متشکرم. امیدوارم شعرای بزرگوار نیز با سرودن ترانه های مدرن و پسامدرن سده زمینه ای را فراهم اورند که درد هحران عرفان پایه به تلاش سازنده برای رسیدن به مدرنیته فعال و سرنوشت ساز انسانی و لیبرال دموکراتیک و پسامدرنیسم ایرانی تبدیل شود، جاییکه ازادی و علم تحربی ازاد ساز مبتنی بر ازادکی -عشق-محبت-فداکاری-عدالت خواهی باشد، نه در هجران معبود مانند مولوی سوختن و ساختن. از ابویعید تا حافظ را باید با خوانشی مدرن و پسامدرن خواند، وگرنه هنر ایرانی هم مانع اقدام و نلاش برای سازندگی خواهد شد. با تشکر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005