پس از انتشار آلبوم «امشب»

«دانیال شهرتی» دوره آموزشی پیانو و گیتار برگزار می کند

« بازگشت به لیست | یکشنبه 3 دی 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: «دانیال شهرتی» برای پیانو و گیتار در سبک های کلاسیک و پاپ دوره آموزشی برگزار می کند.

این دوره که شامل بداهه نوازی، آکوردشناسی، گام شناسی، تکنیک های نوازندگی پاپ و تکنیک های همراهی با خواننده است به صورت تخصصی و انفرادی برای علاقمندان آموزش داده خواهد شد.

هنرجویانی که علاقه دارند در کلاس های این هنرمند که فارغ التحصیل کنسرواتوار تهران و عضو انجمن آهنگسازان ایران است، شرکت کنند، می توانند با شماره 09121506008 تماس بگیرند و یا به صفحه ایشان در اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/danialshohrati/ پیغام خود را دایرکت کنند و از شرایط این دوره مطلع شوند.

لازم به یادآوری است، دانیال شهرتی طی روزهای اخیر دومین آلبوم با کلام خود را با نام «امشب» ضمن همکاری با موسسه فرهنگی ـ هنری آوای مهر میهن به مدیریت کیارش حسن زاده منتشر کرده که شامل 9 قطعه به نام های «بوی گندم»، «هیچ مگو»، «چشمای شرقی»، «عصر پاییز»، «امشب»، «شانس»، «هذیون»، «فوق العاده» و «بی حوصله» با ترانه هایی از مهشاد و مهدیه عرب و مرجان زنگنه است. همچنین یک قطعه هم با شعری از مولانا در این آلبوم گنجانده شده که «شویراد» به عنوان خواننده مهمان در آن حضور داشته است.

دانیال شهرتی که بجز آلبوم با کلام «آموروسو» که اسفند 89 منتشر شد، آلبوم قابل تحسین «قو و دریا» به عنوان مجموعه ای بی کلام برای پیانو با همراهی ویولنسل را نیز در کارنامه هنری خود دارد، با بسیاری از خواننده ها به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده همکاری مشترک داشته است و در حال حاضر، مدیریت استودیو روندو را برعهده دارد.

همچنین وی مدتی ست تمرین های کنسرت «امشب» را آغاز کرده که نخستین اجرای رسمی وی محسوب می شود. علیرضا میرآقا (پرکاشن و ترومپت)، استیو آوانسیان (درامز)، امیرعلی ماسوریان (گیتار بیس)، سروش عدل (گیتار الکتریک)، مهدی بابایی (گیتار اگوستیک)، آناهیتا ایزدی پارسا (چلو)، رضا احمدی (سینتی سایزر) و فرژام فلکی (ویلون) نوازندگان ارکستر وی هستند که شخصا رهبری آن را بر عهده دارد.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005