متن ترانه را بخوانید و آن را دانلود کنید

«آرامش»؛ اولین تک قطعه گروه «وندیداد» منتشر شد

« بازگشت به لیست | یکشنبه 3 دی 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: اولین تک قطعه از گروه «وندیداد» به خوانندگی علیرضا جوادی و مهیار افشار با عنوان «آرامش» منتشر شد.

سرودن ترانه و ساخت ملودی این اثر را علیرضا جوادی بر عهده داشته و دانیال شهرتی نیز در کنار تنظیم کنندگی، آن را میکس و مسترینگ کرده است. همچنین نیما رمضان در این قطعه گیتار الکتریک نواخته است.

این گروه در حالی از اواسط سال جاری شکل گرفته که هر کدام از خوانندگان گروه، پیش از این به صورت انفرادی قطعاتی را ارائه کرده بودند.

«علیرضا جوادی» فارغ التحصیل رشته هنرهای نمایشی، بازیگری و کارگردانی، عضو خانه موسیقی ایران، مدرس، خواننده، ترانه سرا و آهنگساز، نخستین آلبوم خود را با نام «آخرین ستاره» در سال 78 منتشر کرد و پس از آن، فعالیت های خود را با ارائه تک قطعه هایی در عرصه موسیقی ادامه داد. 

وی به واسطه پدرش، استاد خسرو جوادی که خود از بازیگران و مجریان پیشکسوت رسانه ملی است، به هنر علاقمند شد و در سن 7 سالگی برای اولین بار در فیلم سینمایی «پرنده» ایفای نقش کرد. سپس در «سیمای مدرسه» و «جُنگ پرواز» نیز بازیگری را تجربه کرد و پس از آشنایی با دنیای سینما، به سمت موسیقی گرایش پیدا کرد که اولین حضور جدی او در این عرصه، به عضویت در گروه «آدا» برمی گردد. همچنین وی کمک مربی تیم فوتبال «آبفا» و مربی و عضو تیم هنرمندان است. وی آلبوم «آخرین ستاره» را در کارنامه هنری خود دارد.

«مهیار افشار» نیز فعالیت های خود را از سال 85 با آموزش گیتار و آهنگسازی زیر نظر خشایار فکی و علیرضا جوادی آغاز می کند و اولین اثرش را با نام «غمگین شدم» با ترانه و ملودی خود، بهار سال 91 منتشر کرده و در ادامه، آثاری همچون «رفتن که راه چاره شد»، «ساعت برگرد»، «هنوزم عشق هست» را با بهره گیری از موسیقی جز و کانتری روانه بازار موسیقی می کند.

این گروه با استایلی نو در عرصه خوانندگی با هدف جذب مخاطب نوجوان و جوان، برنامه ریزی مشخصی برای انتشار تک قطعه های خود دارد و چند اثر آماده انتشار دارند که به زودی منتشر خواهد شد.

* در ادامه می توانید متن ترانه «آرامش» را بخوانید و آن را دانلود کنید:

اشکام ،نم نم، می ریزه دونه دونه دونه

 چشمام خیسه، به یاد تو میگیره هی بهونه هی بهونه

 دستام، سرده،

می لرزه، میترسه، دیوونه

.

نگاه کن تو چشای من

چشای تو یک دنیا خاطره داره

صدا کن اسمم و بازم

صدای تو مثل بارون عجب آرامشی داره

بذار دستات و تو دستام که آروم شم دوباره

.

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی  001بنر داخلی 002بنر داخلی 003بنر داخلی 004بنر داخلی 005