متن ترانه را بخوانید و آن را دانلود کنید

«نگام کن»؛ دومین اثر گروه موسیقی «ایستگاه 7» منتشر شد

« بازگشت به لیست | شنبه 9 دی 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اختصاصی سل.نیوز/ لیا شیرازی: دومین اثر گروه «ایستگاه 7» با عنوان «نگام کن» به خوانندگی مهدی و هادی فرج اللهی و موسیقی محمدامین حسینی منتشر شد.

ترانه این اثر را لیا شیرازی سروده و محمد شکاری نیز در آن گیتار نواخته است.

گروه موسیقی «ایستگاه 7» که ماه گذشته تک قطعه «یالا بیا» را منتشر کرده بود، از اسفند سال 95 کار خود را به طور رسمی آغاز کرده و به تازگی قطعاتی را به انتشار رسانده و قرار است، این روند با نشر یک قطعه در ماه ادامه داشته باشد و در این فاصله نیز گروه خود را برای اجرای نخستین کنسرت آماده کند.  

هادی فرج اللهی طی گفتگویی کوتاه با سل.نیوز توضیح داد: «تمام سعی ما بر این است که با سختگیری در تمام ابعاد یک قطعه، بتوانیم آثار قابل قبولی ارائه کرده و مخاطبین خود را پیدا کنیم لذا در تلاشیم قطعاتی در سبک های مختلف عرضه کنیم. بدین ترتیب «یالا بیا» به عنوان قطعه اول گروه، ریتمیک بود و قطعه «نگام کن» در فضایی رمانتیک و اسپانیش تنظیم شده است. بارها این قطعات ساخته و بازنگری شدند تا به بهترین نحو ممکن به علاقمندان عرضه شوند».

وی افزود: «بالا رفتن هوش موسیقایی مردم و همین طور آشنایی و استقبال بیشتر از این هنر، سبب شده نه تنها ترانه و نحوه خوانندگی و اجرا اهمیت داشته باشد بلکه، تنظیم و سازبندی نیز مورد توجه قرار گیرد. با علم به این موضوع، تمام تلاش خود را کردیم تا به سلیقه مخاطبین نزدیک شده و بتوانیم قطعاتی را آماده کنیم که با علایق آن ها همخوانی داشته باشد».

قابل اشاره است، مهدی فرج اللهی متولد 1361، تحصیلکرده رشته مهندسی برق ـ الکترونیک، مجری برنامه های رادیویی و تلویزیونی، نویسنده و طنزپرداز، خواننده، ترانه سرا و نوازنده گیتار و برادر کوچکتر او، هادی فرج اللهی نیز متولد سال 65 است که در مقطع کارشناسی ارشد MBA  فارغ التحصیل شده ست. وی پیش از حضور در این گروه، قطعاتی را به صورت انفرادی عرضه کرده بود و بجز خوانندگی، در زمینه ساخت ملودی نیز فعالیت حرفه ای دارد. محمد امین حسینی نیز که وظیفه تنظیم کنندگی آثار «ایستگاه 7» را بر عهده دارد، متولد 70 و دارای مدرک تحصیلی در رشته موسیقی ست که به واسطه دوستی چند ساله با خوانندگان گروه، دارای اهداف مشترک با ایشان بوده است.

لازم به ذکر است، پیش از این، تیتراژ برنامه «فاز مثبت» به عنوان اثری از گروه موسیقی «ایستگاه 7» از رسانه ملی منتشر شده بود.   

* در ادامه می توانید متن ترانه قطعه «نگام کن» را بخوانید و آن را دانلود کنید:

نگام کن که نگاه تو / منو از غصه می گیره

که این دنیا بدون تو / یه زندون نفس گیره

.

صدام کن با همون لحنی / که آروم میشه احساسم

میون اینهمه فریاد / صدای تو رو می شناسم

.

بیا مرهم شو رو قلبی / که سر تا پاش پر از زخمه

کسی حال منو جز تو / نه می دونه، نه می فهمه

.

بیا که در کنار تو / به دنیا عشق می ورزم

برای عاشقی کردن / ببین مجنونی بی مرزم

.

صدات معجزه می کنه تو قلب من

مثل لحظه های عاشق شدن

با تو از همه دنیا جدام . . .

اگه نباشی حتی یک لحظه باهام

گم میشم تو دل تنهاییام

بارون میشه رو رد نگام. . .

.

* ترجیع بند بر اساس ملودی سروده شده است.

 

 

 

 

ارسال نظر
سمانه قمرزاد : .
0 0
چند تا کار از گروه ایستگاه شنیدم اول اینکه صدای یکی از خواننده ها خوب نیس ولی اصرار داره بخونه این آهنگشونم بهتره از بقیه اونای دیگه واقعا بیخودن ولی کلا از اون گروه ها نیستن که بخوان مثل ماکان و ایوان معروف بشن چون آهنگاشون خیلی بگیر نیس 🙏
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی  001بنر داخلی 002بنر داخلی 003بنر داخلی 004بنر داخلی 005