برگزاری تور کنسرت های اروپایی «احسان خواجه امیری» از اوایل فوریه

« بازگشت به لیست | پنجشنبه 14 دی 1396 در ساعت 0 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

اختصاصی سل.نیوز/ محمدرضا عبدی: تور کنسرت های اروپایی «احسان خواجه امیری» از نهم فوریه با اجرا در فرانکفورت آغاز خواهد شد.

وی از 9 فوریه برابر با 20 بهمن ابتدا در سه شهر فرانکفورت، دوسلدورف و برلین آلمان اجرای تور کنسرت های اروپایی خود را آغاز خواهد کرد و سپس از 16 تا 18 فوریه به ترتیب در آمستردام هلند، استکهلم و گوتنبرگ سوئد به روی صحنه می رود.

همچنین احسان خواجه امیری کنسرت روزهای 13 و 14 دی ماه سالن سینما سپهر ساری را به علت اتفاقات اخیر کشور لغو کرد.

او با انتشار متنی با عنوان «یک درد دل کوچک» در صفحه اجتماعی خود، (به اختصار) نوشت: «با سلام خدمت هموطنان عزیزم. با توجه به شرایط پیش آمده، از آنجایی که خیلی از هموطنانم این روزها حالشان خوب نیست، صلاح دانستیم کنسرت ساری را به یک تاریخ دیگر موکول کنیم که به زودی اعلام می شود» و در ادامه از مسئولین درخواست کرد که مردم را بیش از پیش درک کنند.

همچنین قرار است، خواننده تک قطعه «قلب ساعتی» 21 دی ماه از ساعت 18:30 در مجتمع ورزشی کارگر شهر دورود به روی صحنه برود که به زودی امکان خرید بلیت برای علاقمندان از طریق سایت ایران کنسرت امکان پذیر خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظر
فاطمه دشتی : _
0 0
احسان خواجه امیری خواننده بزرگی هستند و اینکه تورهای بزرگ در خارج از ایران برگزار میکنن افتخار بزرگیه برای همه‌ی ما
H : پاپ
0 0
خواجه امیری واقعا صداشون فوق العادست وبی نظیرن. واقعا هرکدوم ازآهنگاش فوق العاده هستن وکارشون خیلی قدرتمنده. ولی اینکه همش آهنگ باتم غمگین میخون ن زیاد خوب نیست. وروی مردم تاثیرمنفی داره. میتونن آهنگ ملایم بخونن ولی با موضوعات بهتر وامیدوارنه تر.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
بنر داخلی 005